اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل:

71 همایش پیاده‌روی در اردبیل برگزار شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: در سال گذشته 71 مورد همایش بزرگ پیاده‌روی در استان اردبیل با هدف رونق‌بخشی به سلامت و تندرستی آحاد جامعه برگزار شده است.

71 همایش پیاده‌روی در اردبیل برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی تاج‌مهر بعد از ظهر امروز در جلسه هیئت‌های ورزشی همگانی شهرستان‌های استان اردبیل در اردبیل اظهار داشت: از این تعداد همایش پیاده‌روی 10  مورد در شهرستان اردبیل و مابقی در شهرهای مختلف دیگر استان برگزار شده است.

وی همچنین از برگزاری 252 برنامه متنوع و با نشاط هیئت ورزشی همگانی در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌های ورزشی در قالب دو همگانی، جشنواره‌های ورزشی کودکان، گلگشت‌ها، ماهیگیری و جشنواره‌های عمومی و همگانی بوده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل از اعزام 19 تیم ورزش همگانی به مسابقات کشوری و برون مرزی خبر داد و خاطرنشان کرد: 55 مقام استانی نیز توسط ورزشکاران رشته‌های همگانی نیز کسب شده است.

تاج‌مهر به افتخار‌آفرینی مینا فیضی قهرمان مسابقات آسیایی رشته تیمی ورزش‌های همگانی اشاره کرد و بیان داشت: اگر نیروی انسانی را سرمایه عظیم بدانیم به یقین در تحقق شعار امسال تامین سلامت نیروی انسانی اولویت جدی است.

این مسئول در ادامه سخنان خود افزود: هر چقدر برنامه‌ریزی‌ها منسجم و هدف‌گذاری‌ها در زمینه سلامت و تندرستی شایسته باشد به همان میزان راندمان تولید ملی افزایش یافته و رونق اقتصادی و فعالیت‌های مختلف را شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل هدف از برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی را ایجاد فضای شور و نشاط و ترغیب به ورزش در سطح جامعه توصیف کرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها که به صورت هفتگی برگزار می‌شود با استقبال خوبی از سوی بانوان و همچنین جوانان و نوجوانان مواجه شده و از ابتدای امسال بیش از 11 همایش در نقاط مختلف استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول