اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار محمودآباد خبر داد

ایجاد 183 فرصت شغلی در شرکت‌های تعاونی محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی محمودآباد با بیان اینکه در سال گذشته 32 شرکت تعاونی در این شهر تاسیس شد، گفت: 183 فرصت شغلی در قالب شرکت‌های تعاونی در سال 90 صورت گرفته است.

ایجاد 183 فرصت شغلی در شرکت‌های تعاونی محمودآباد

مسلم غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد بیان داشت: با توجه به سیاست‌های دولت در بحث ایجاد اشتغال، اداره کار نیز بر اساس رسالت ذاتی خود سعی در ایجاد فضای شغلی مناسب برای جویندگان کار در این شهرستان کرده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی محمودآباد تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به درخواست‌های متعدد ایجاد بنگاه‌های زودبازده در قالب تعاونی‌ها، این اداره با بررسی و تشکیل پرونده به تعداد 32 شرکت تعاونی مجوز تاسیس داده است.

غلامی تصریح کرد: مجموع اعضای شرکت‌هایی که در سال گذشته مجوز کار گرفته‌اند 231 نفر بوده که با تاسیس این شرکت‌‌ها، 183 فرصت شغلی نیز ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان محمودآباد در مجموع 612 شرکت تعاونی مشغول فعالیت هستند که از طریق این اداره مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه دو مرکز کاریابی در این شهرستان وظیفه پرونده‌سازی و پیگیری ایجاد اشتغال افراد بیکار را برعهده دارد، تصریح کرد: در سال گذشته 3 هزار و 935 نفر از واجدان شرایط کار از طریق مراکز کاریابی به شرکت‌ها و دیگر مراکزی که ایجاد اشتغال می‌کردند، معرفی شدند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی محمودآباد اذعان داشت: از این تعداد معرفی‌شدگان، 716 نفر تا پایان سال 90 مشغول کار شده‌اند.

غلامی در پایان ابراز امیدواری کرد در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، امیدواریم با حمایت از تولید داخلی، فضای کسب و کار را بیش از پیش ایجاد کنیم.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول