اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی خبر داد

آمادگی بانک توسعه تعاون برای امضای تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی از آمادگی بانک توسعه تعاون استان برای امضای تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

آمادگی بانک توسعه تعاون برای امضای تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی اکبر بالاگر عصر امروز در دیدار با مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی  بخش تعاون،  آماده امضاء تفاهم نامه با اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی  به دنبال ارتقاء و توسعه سطح همکاری‌های دوجانبه  با  این بخش است. 

وی افزود: این تفاهم‌نامه با هدف ارائه خدمات بانکی و تسهیلات اعتباری در قالب عقود و عملیات بانکی بدون ربا به اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی و اعضاء تحت پوشش اتحادیه‌ها است.

بالاگر  اضافه کرد: در تمام سرفصل‌های تعریف شده برای بانک توسعه تعاون اولویت ویژه‌ای برای تعاونگران تعریف شده است که امیدواریم با تزریق مالی بیشتر دراین بخش بتوانیم سهم بیشتری در اشتغال و اقتصاد استان داشته باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجانشرقی نیز در این دیدار  با اشاره  به نامگذاری امسال به نام تولید ملی افزود:  این نامگذاری مکمل جهاد اقتصادی است و بدون تردید بدون جهاد اقتصادی تحقق تولید ملی امکان‌پذیر نیست.

مهدی اسماعیلی خاطر نشان کرد: باید این باور ایجاد شود که کالای ایرانی کیفیت مطلوبی دارد و این امر نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی اذعان داشت: باید با عزم همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم و دولت باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت بیشتری داشته باشد و سرمایه لازم را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.

اسماعیلی  با تاکید بر  حمایت از تعاونی‌ها  گفت: توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ تعاون می تواند نقش ارزنده‌ای در ایجاد اشتغال وتولید ثروت در استان ایفا کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی  گفت: با تقویت و توسعه بخش تعاون می‌توان گامی موثر در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری در بحث اشتغال را در جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول