اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد

تشکیل تعاونی‌های چند منظوره در روستاهایی کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تشکیل تعاونی‌های چند منظوره در روستاهایی استان را از اولویت‌های این سازمان در سال‌جاری عنوان کرد.

تشکیل تعاونی‌های چند منظوره در روستاهایی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدابراهیم حسن‌نژاد ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: در حال حاضر تمرکز بربخش کشاورزی در همه دستگاه‌های دولتی وجود دارد و این نشان از توجه ویژه دولت بر افزایش بهره‌وری در تولیدات کشاورزی و بدنبال آن توسعه روستایی است.

به گفته وی، در این راستا توسعه روستایی به عنوان مقدمه و بستر توسعه تولیدی باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم شاهد نتایج بسیار مطلوب آن باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: توسعه به عنوان فرایندهایی که منجر به ارتقا می‌شود باید همه جانبه بوده و بر اساس سیاست مدون و منسجم باشد تا منجر به تولید مناسب و پایدار شود.

حسن‌نژاد استقرار نظام بهره‌برداری و آموزش را مهم‌ترین هدف سازمان جهاد ‌کشاورزی در بحث توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: تحقق این امر مهم نیازمند همکاری و همیاری بیش از پیش اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان است.

گفتنی است؛ براساس توافق‌های مابین اداره‌کل کار و رفاه اجتماعی و سازمان جهاد کشاورزی استان همه افرادی که در سامانه اشتغال بخش کشاورزی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند با هماهنگی این دو اداره سازماندهی و درقالب شرکت‌های تعاونی کشاورزی مهر یا شرکت‌های سهامی کشاورزی و یا خوداشتغالی به کارگروه توسعه کشاورزی معرفی می‌شوند.

هرگونه تشکل و سازماندهی باید بر اساس مطالعات سازمان جهادکشاورزی و بسترهای شناسایی شده در استان اعم از زمین، آب و غیره باشد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول