اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار خبر داد

ایجاد اشتغال با واگذاری طرح‌های کشاورزی به شرکت‌های تعاونی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: واگذاری طرح‌های کشاورزی به شرکت‌های تعاونی سبب ایجاد اشتغال می‌شود.

ایجاد اشتغال با واگذاری طرح‌های کشاورزی به شرکت‌های تعاونی

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدجواد ایزدیان ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان سبزوار اظهار داشت: تقویت تولید به منظور توسعه کشاورزی، ایجاد اشتغال در قالب واگذاری طرح‌ها به شرکت‌های تعاونی و افزایش بهره‌وری منابع و ظرفیت‌های موجود در شهرستان از جمله اهداف این کارگروه است.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان‌رضوی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تشکیل 50 شرکت دانش‌بنیان در بخش کشاورزی را در راستای مدیریت جامع محصولات کشاورزی، راهی به منظور دست‌یابی به کشاورزی پایدار و مصرف تولیدات داخلی دانست.

سیدمحمد طباطبایی رقم اعتبار بخش کشاورزی استان را در سال جاری معادل 4 هزار میلیارد اعلام کرد و افزود: با توجه به حجم بالای اعتبار، امور به بخش خصوصی واگذار خواهد شد که در این زمینه کمیته‌های تخصصی هم در استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور فرماندار شهرستان‌ها به عنوان رئیس ستاد اجرایی کارگروه، جذب حداکثری اعتبارات و تسهیلات را داشته باشیم.

مهدی جعفری مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان نیز اظهار داشت: سال گذشته یک هفتم اعتبار بخش کشاورزی استان توسط سبزوار جذب شده که معادل 60 میلیارد ریال بوده است.

قاسم شعبانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان گفت: امید است با تفویض اختیار به کارگروه‌های شهرستانی، سبزوار در زمینه توسعه کشاورزی الگو و نمونه شود.

در ادامه این جلسه، تکمیل پروژه و طرح‌های نیمه تمام شهرستان در اولویت کار سازمانی قرار گرفت و مقرر شد با دخیل کردن سایر ادارات وابسته جهاد کشاورزی توان اجرایی این کارگروه افزایش یابد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول