اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رجایی مدیر جدید سازمان تعاون روستایی گلستان شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران طی حکمی محمدتقی رجایی را به عنوان مدیرکل جدید تعاون روستایی استان گلستان منصوب کرد.

رجایی مدیر جدید سازمان تعاون روستایی گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان با حضور مومن صفایی عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، توسلی مدیر حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عصر امروز در محل سالن همایش اداره کل تعاون روستایی استان گلستان انجام شد.

در این مراسم نقی اسدی مدیرکل سابق سازمان تعاون روستایی استان گلستان با اشاره به خدمات انجام شده در دوران تصدی و مدیریت خود بیان داشت: در بخش بازرگانی طی سال‎های 1388 و 1389 در خرید تضمینی رتبه اول را در سطح کشور به دست آوردیم.

این مسئول ادامه داد: در سال 1388 با خرید تضمینی بیش از 320 هزار تن محصول علاوه بر خرید 100 هزار تن به صورت مباشرتی و توافقی در سال 1389 با خرید سه محصول به میزان 220 هزار تن و 95 هزار تن به صورت مباشرتی رتبه اول را در سطح کشور کسب کردیم.

مدیرکل سابق سازمان تعاون روستایی گلستان اضافه کرد: در سال گذشته به خاطر تغییر سیاست‎ها و کاهش خرید محصولات کشاورزی به صورت تضمینی در سال 1390 ما تنها 15 هزار تن خرید تضمینی به انجام رساندیم و 140 هزار تن خرید توافقی صورت گرفت.

اسدی با بیان اینکه فروشگاه‎های کشاورزی وضعیت خوبی ندارند و باید فصلی شوند یادآور شد: در دو سال اخیر حدود 10 فروشگاه را به صورت پایلوت بازسازی و مدرن کردیم.

وی به دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد و متذکر شد: با برگزاری نمایشگاه‎های ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و با حضور در نمایشگاه کشور قزاقستان در سال گذشته تجربه خوبی کسب شد که می‎تواند شبکه تعاون روستایی با حضور در کشور قزاقستان نقش مهمی در صادرات محصولات کشاورزی ایفا کند.

مدیرکل سابق سازمان تعاون روستایی گلستان تصریح کرد: تهیه و تدارک کالاهای اساسی و یارانه‎ای در سطح فروشگاه‌ها، تامین سوخت بخش کشاورزی، تامین به موقع نهاده‎های کشاورزی، خریداری بیش از 30 هزار تن شیر از دامداران، ایجاد دو واحد تولید قارچ در حوزه رامیان و آزادشهر و حوزه گرگان، اخذ مجوز و اعتبار ایجاد واحدهای روغن‎کشی زیتون از مهمترین اقداماتی بود که انجام شد.

اسدی در پایان اذعان داشت: کارهای خوبی در سه سال اخیر در اداره کل تعاون روستایی صورت گرفت که امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول