اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

جمع‌آوری 79 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: مردم استان 79 میلیارد و 234 میلیون ریال به نیازمندان کمک نقدی و غیرنقدی کرده‌اند.

جمع‌آوری 79 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، محمد اکبری از رشد 58 درصدی کمک‌های مردمی به این نهاد برای محرومان و نیازمندان خبر داد.

وی با تقدیر از کمک‌های خداپسندانه مردم خیر و نیکوکار استان به این نهاد اظهار داشت: طی سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان بالغ بر 79 میلیارد و 234 میلیون ریال به نیازمندان کمک نقدی و غیرنقدی کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در مورد کمک‌های جمع‌آوری شده یادآور شد: از این میزان 18 میلیارد و 149 میلیون ریال کمک مردمی در غالب صدقات، احسان دانش‌آموز، نقدی و کالا مبلغ 51 میلیارد و 379 میلیون ریال کمک وجوه شرعی و امانی در غالب ایتام، اطعام، زکات، جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری و همچنین 9 میلیارد و 705 میلیون ریال سایر کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

اکبری تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده هرکدام در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن و موردی مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

وی یادآور شد: بیشترین کمک‌های جمع‌آوری شده مردم طی این مدت در غالب طرح‌های صدقات، ایتام، اطعام، جشن عاطفه‌ها، کمک‌های خارج از کشور و زکات بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: ادارات تابعه این نهاد در سطح استان در تمام طول سال آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم‌استانی‌های خیر و نیکوکار است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول