اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح استان زنجان صورت

کسب رتبه نخست رضایت مردم توسط دستگاه‌های طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: دستگاه‌های اداری شهرستان طارم موفق به کسب مقام نخست ارائه خدمت صادقانه و جلب بیشترین رضایت مردم در سطح استان شدند.

کسب رتبه نخست رضایت مردم توسط دستگاه‌های طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، غلامحسین رجبی عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان طارم در سال 91 با گرامیداشت سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی شده است، کاهش بیکاری و مصرف کالای داخلی در این سال را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف برشمرد و اظهار داشت: این مهم زمینه حمایت از سرمایه ایرانی را فراهم می‌کند.

وی دستگاه‌های اداری شهرستان را در اجرای شعار سال جدید ترغیب کرد و گفت: فرهنگ‌سازی مصرف کالای ایرانی مکمل تولید داخلی خواهد بود و این فرهنگ‌سازی بهتر است از خود مسئولین آغاز و در جامعه نیز نهادینه شود.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به ارتباط تنگاتنگ آموزش و پرورش با دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها افزود: دستگاه‌های دولتی به‌ویژه آموزش و پرورش در نهادینه شدن استفاده از تولید ملی نقش موثری را می‌توانند، داشته باشند.

وی سال 90 را سالی پر برکت برای استان و به‌ویژه شهرستان طارم عنوان کرد و اظهار کرد: در ادامه راهی که از سال‌های قبل برای رشد و توسعه شهرستان آغاز شده است، امسال نیز ستاد شعار سال با کمیته‌های زیر مجموعه آن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به لطف خداوند شهرستان را در قالب فرمایش رهبر معظم انقلاب به جایگاه بهتری برسانیم.

رجبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشبیه شرایط کشور از سوی مقام معظم رهبری به شرایط بدر و خیبر گفت: شهرستان طارم نیز همچون کشور بهترین شرایط خود را طی می‌کند و کار عظیمی در شهرستان در حال انجام است، چهره بسیاری از شهرها و روستاهای شهرستان به کلی به بهبودی تغییر کرده است، که این تغییرات همگی نشان از عزت نظام مقدس اسلامی دارد.

وی با اعلام خبر کسب مقام نخست ارائه خدمت صادقانه و جلب بیشترین رضایت مردم در سطح استان توسط دستگاه‌های اداری طارم، کسب این مقام را تبریک گفت و افزود: این رتبه که در میان همه دستگاه‌های استان زنجان به دست آمده است، نشان از تلاش همکاران شورای اداری در ارائه خدمات صادقانه به مردم است.

فرماندار طارم در ادامه از تلاش ستاد تسهیلات سفر در ابتدای سال جاری تقدیر کرد و از میراث فرهنگی و گردشگری به علت راهنمایی نکردن مسافران استان به شهرستان طارم انتقاد کرد و افزود: طارم با شرایط آب و هوایی و مناظر طبیعی کاملا متفاوت نسبت به سایر نقاط استان قابلیت جذب گردشگر در فصول مختلف سال را دارد.

وی در این زمینه خواستار آماده کردن زیر ساخت‌های مختلف برای جذب گردشگر در شهرستان شد و افزود: باید در سال جدید تلاش مضاعفی برای جذب گردشگر به شهرستان صورت گیرد، تا شاخص ماندگاری مسافران در شهرستان از دو روز نیز بیشتر شود.

رجبی با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از بخش کشاورزی در راستای حمایت از تولید ملی  گفت: انتظار می‌رود برای عملی کردن برنامه‌های دولت در این زمینه و نیز شرایط ویژه شهرستان طارم برای کشاورزی، این شهرستان مورد حمایت‌های بیشتر سازمان جهاد کشاورزی استان واقع شود تا طارم به عنوان قطب کشاورزی استان زنجان رونق بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول