اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

موفقیت‌های دستگاه‌های اجرایی در گرو رضایت مردم است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان گفت: شایسته است در نظام اسلامی، جریان امور به صورتی باشد که از هرگونه اتلاف وقت مردم و ایجاد سرگردانی و سردرگمی به دور باشد.

موفقیت‌های دستگاه‌های اجرایی در گرو رضایت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ساسان مبینی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه اصلاح ساختار فرآیندهای استانداری اظهار داشت: شایسته است در نظام اسلامی، جریان امور به صورتی باشد که از هرگونه اتلاف وقت مردم و ایجاد سرگردانی و سردرگمی به دور باشد.

وی افزود: سرعت عمل و برطرف ساختن مشکلات مردم در اسرع وقت، یکی از موارد تحقق خدمت بهتر به مردم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان ادامه داد: کارهای مردم در نخستین زمان ممکن باید انجام شود و تحقق بخشیدن به این توصیه، هم نقش فراوانی در موفقیت و پیشرفت کارهای کارکنان و مدیران دارد و از انباشته شدن کارها جلوگیری و هم مانع از دلسرد شدن و نارضایتی و ناامیدی مردم می‌شود.

مبینی با تأکید بر لزوم تسریع در فرآیند انجام کار افزود: حضرت علی علیه‌السلام در فرمان تاریخی خود به مالک‌اشتر می‌فرماید: «برآوردن نیاز مردم در همان روزی که به تو عرضه می‌شود، از وظایف اختصاصی توست و کار هر روز را در همان روز انجام ده، زیرا هر روزی کاری مخصوص به خود دارد».

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان اضافه کرد: استانداری به عنوان الگو، متولی و دستگاه حاکمیت استان باید به بهترین نحو احسن اصلاح ساختار و فرآیندها را انجام دهد.

مبینی ابراز داشت: بحث همت، هم‌دلی و مشارکت مدیران مهم‌ترین بحث این جلسه است و ایجاد باور و اعتقاد برای انجام این کار پله نخست است.

وی در این جلسه به تشریح موارد ساماندهی، طراحی و تنظیم تشکیلات اجرایی (موضوع ماده 33 قانون مدیریت خدمات کشوری)، کوتاه کردن مراحل انجام کار و سلسله‌مراتب اداری در سطوح عمودی و افقی مدیریتی، اصلاح ساختار تفصیلی دستگاه‌های اجرایی (موضوع ماده 31 قانون مدیریت خدمات کشوری)، اصلاح فرآیندها و روش‌های انجام کار با رویکرد اتوماسیون اداری (موضوع ماده 36 و 37 قانون مدیریت خدمات کشوری) به عنوان الزامات تحول در این زمینه پرداخت.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول