اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

شاخص ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها میزان رضایت مردم است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: ملاک و شاخص ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اداری میزان رضایت مردم است.

شاخص ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها میزان رضایت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدجعفر طباطبایی ظهر امروز در چهاردهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: از مدتی پیش گزارش عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی به دبیرخانه شورای سلامت دچار اشکال شده و در نتیجه حجم اقداماتی که در سطح شهرستان اجرا می‌شود از دید استان مخفی مانده و تأثیری منفی در امتیازدهی به آبادان می‌گذارد.

وی از ادارات خواست تا با ارائه گزارش عملکرد خود قبل از برگزاری جلسات شورای سلامت به دبیرخانه مانع از نادیده گرفته شدن زحمات شوند و در ادامه افزود: پیش از اینکه کار امتیازدهی به دستگاه‌ها صورت گیرد مشکلات حاد باید به دستگاه‌ها اعلام شوند تا چنانچه مانعی بر سر راه اجرای وظایف هست برطرف شود.

معاون فرماندار آبادان با اشاره به دوره‌های گذشته نظافت عمومی در شهرستان خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی دوره‌های قبل باید انجام شده و نقاط ضعف و قوت شناسایی شود تا کمیسیون‌های مورد نظر در شهرستان و در راستای کمیسیون‌های مربوطه در استان تشکیل شوند و مشکلات موجود در دوره‌های گذشته برطرف شوند.

طباطبایی با تأکید بر درنظر گرفتن بازخورد عمومی روز نظافت عمومی تصریح کرد: ملاک و شاخص اصلی در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اداری میزان رضایت مردم است.

وی ادامه داد: از موارد ذکر شده در جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی بیش از 10 مورد به حوزه کاری شهرداری مربوط می‌شوند اما در برخی جاها نمی‌توان منتظر اقدام شهرداری ماند زیرا از توان شهرداری خارج است و نیاز به برنامه‌ریزی طولانی مدت احساس می‌شود.

معاون فرماندار آبادان در پایان از مسئولان شهرستان خواست تا با اهمیت دادن به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی بخش قابل توجهی از زمان خود را به این بحث مهم اختصاص داده و تمام تلاش و امکانات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این دوره از انتخابات به کار گیرند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول