اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم توزیع اقلام ضروری مردم صورت گرفت

نارضایتی مردم فومن از نمایشگاه بهاره و خالی بودن 30 غرفه

خبرگزاری فارس: مجری نمایشگاه بهاره فومن گفت: به دلیل توزیع نشدن اقلام ضروری و خالی بودن 30 غرفه‌ این نمایشگاه با نارضایتی مردم مواجه هستیم.

نارضایتی مردم فومن از نمایشگاه بهاره و خالی بودن 30 غرفه

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، نمایشگاه بهاره این شهرستان با 50 غرفه آماده واگذاری افتتاح شد و مردم برای خرید مایحتاج خود به این نمایشگاه مراجعه کردند اما با تعداد بسیاری از غرفه‌های خالی آن مواجه شدند.

مجری نمایشگاه بهاره فومن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن درباره وضعیت نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه بهاره فومن با 50 غرفه آماده واگذاری افتتاح شد و از این تعداد غرفه تنها 20 غرفه توسط واحدهای تولیدی استان فعال است که در حال حاضر پوشاک، مواد غذایی، آجیل و خشکبار با 15 درصد ارزان‌تر از بازار توزیع می‌شود.

احمد منتظری افزود: نمایشگاه بهاره فومن به صورت دو منظوره مجوز داشت و قرار بود یک نمایشگاه مبل در کنار نمایشگاه فعلی برپا شود و هماهنگی‌های لازم با واحدهای تولیدی مبل تهران برای حضور در این نمایشگاه صورت گرفته بود که مجمع امور صنفی شهرستان به دلایلی مجوز نمایشگاه مبل را لغو کرد.

وی با بیان اینکه برای اجرای نمایشگاه مذکور 12 میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: با توجه به هزینه‌هایی که شده تاکنون بازپرداختی از این نمایشگاه صورت نگرفته است.

این مسئول متذکر شد: در بازید از این نمایشگاه مردم و شهروندان استقبال خوبی داشتند اما به دلیل عدم توزیع اقلام ضروری مانند گوشت، مرغ و میوه و خالی بودن بیشتر غرفه‌های نمایشگاه با نارضایتی مردم مواجه هستیم.

وی مشکلات اصلی نمایشگاه بهاره شهرستان فومن را نداشتن مکان مناسب و عدم همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط دانست و گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در راستای سیاست‌های جاری دولت و با مدیریت سازمان صنعت و معدن و تجارت و همکاری تشکل‌های صنفی برگزار می‌شود اما اجرای نمایشگاه بهاره فومن منحصر به همکاری و مساعدت سازمان صنعت و معدن و تجارت است و برای استقرار آن در مکان مناسب با عدم همکاری شهرداری فومن مواجه شده‌ایم.

منتظری متذکر شد: برای آغاز فعالیت اجرای این نمایشگاه، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و فومن حمایت و همکاری لازم و موثری داشته‌اند اما به دلیل ناهماهنگی و عدم حمایت مجمع امور صنفی شهرستان فومن نتوانسته‌ایم نمایشگاهی با تنوع محصولات بیشتر داشته باشیم که رضایت شهروندان کسب شود و ما نیز متضرر نشویم. 

وی درباره ادامه فعالیت نمایشگاه خاطرنشان کرد: با وجود فعال نبودن غرفه‌ها، به دلیل بازدید خوب مردم، این نمایشگاه تا اول فروردین دایر است.

ا‌نتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول