اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه14:

کسب رتبه برتر رضایت‌ مردمی توسط شرکت غله زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 گفت: پس از راه‌اندازی سامانه سکنا استان زنجان رتبه برتر را در جلب رضایت‌های مردمی کسب کرده است.

کسب رتبه برتر رضایت‌ مردمی توسط شرکت غله زنجان

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از سال گذشته اظهار کرد: پس از اجرای قانون مذکور در راستای افزایش سطح کیفی نان برنامه‌های متنوعی در سطح کشور اجرا شده است.

وی با اشاره به طراحی بسته‌های اجرایی مختلف پس از قانون هدفمندی یارانه‌های گندم و آرد و نان ادامه داد: راه‌اندازی سامانه سنجش کیفیت نان (سکنا) از مهم‌ترین اقداماتی است، که توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران طراحی و در استان‌ها اجرا شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با اشاره به رشد کیفیت نان در بهار سال‌ جاری در استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر استان زنجان رتبه دوم کشوری را از نظر نمره کیفی نان‌های تولیدی در کشور به خود اختصاص داده است.

وی همچنین با اشاره به انتخاب 10 نانوای برتر در کشور اضافه کرد: در آخرین ارزیابی صورت گرفته یکی از نانوایان شهرستان طارم موفق به کسب رتبه نخست کشوری در رضایت‌مندی مشتریان شد.

خالقی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان طارم رتبه نخست ارتقای کیفیت نان را در بین شهرستان‌های استان زنجان کسب کرده است، افزود: در حال حاضر متوسط نمره کیفی نان استان زنجان 18.5 است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان زنجانی همکاری مطلوبی در زمینه ارسال نظرات خود در زمینه کیفیت نانوایی‌ها داشته‌اند، افزود: تا تاریخ 25 بهمن سال جاری یک هزار و 828 پیامک از سوی شهروندان زنجانی به سامانه (سکنا) ارسال شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با اشاره به ارزیابی انواع نان‌های تولیدی در استان توسط شهروندان زنجانی اضافه کرد: بیشترین نظرات ارسال شده از سوی مردم استان زنجان در مورد نان لواش تولیدی بوده است.

وی اذعان داشت: مردم استان زنجان با ارسال نظرات خود 52 درصد از نانوایی‌های فعال استان را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

خالقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اینکه شرکت غله استان زنجان فعالیت‌های مطلوبی در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی انجام داده است، افزود: با توجه به ارتقای نمره کیفی در استان، شرکت غله زنجان رتبه برتر را در جلب رضایت‌های مردمی کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه نمره کیفی که مردم به سامانه نظر سنجی ارسال می‌کنند نشان از رضایت‌مندی آنها از نان تولیدی در استان است، افزود: خوشبختانه نظرات ارسال شده حاکی از رضایت‌مندی مردم از کیفیت نان تولیدی در استان است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول