اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

افزایش خودسرانه کرایه نارضایتی مردم را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: افزایش خودسرانه نرخ حمل مسافر موجب نارضایتی مردم شده است.

افزایش خودسرانه کرایه نارضایتی مردم را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان خدابنده اظهار کرد: در حال حاضر حمل و نقل درون شهری از اهمیت ویژه‌ای در بین همه اقشار جامعه برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی بهتر به مسافران اضافه کرد: افزایش خود سرانه نرخ حمل مسافر در بعضی از روستاها موجب نارضایتی مردم شده است.

معاون فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه افزایش نرخ حمل مسافر به صورت خودسرانه تخلف محسوب می‌شود، اضافه کرد: مسئولان باید با افرادی که اقدام به این کار می‌کنند برخورد جدی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری دریافت میزان سهم جرایم رانندگی از سوی شهرداری افزود: شهرداری‌های شهرهای تابعه برای انجام فعالیت‌های عمرانی در شهرها اقدامات لازم را انجام دهند.

خلجی با اشاره به اینکه نبود پایانه مسافربری در مرکز شهرستان خدابنده از دغدغه‌های مهم و بزرگ شهرستان خدابنده است، اضافه کرد: برای ساماندهی اتوبوس‌ها، رفاه حال مسافران و رانندگان و همچنین جلوگیری از تداوم نارضایتی مردم باید از امکانات موجود استفاده بهینه و لازم صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به برخورد قاطع با رانندگان کامیون‌های حامل بار با تناژ بالا و بیش از حد مجاز افزود: رعایت نکردن موارد ایمنی در این زمینه موجب وارد شدن خسارت به زیرساخت‌های شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول