اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دفتر تحکیم وحدت:

حضور حداکثری در گرو رضایت مردمی است

خبرگزاری فارس: دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: برای رضایت‌مندی مردم و ارتقای انسجام ملی به مشارکت حداکثری بیشتری نیاز داریم و نباید صورت مسئله مشکلات را پاک کرد.

حضور حداکثری در گرو رضایت مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی امیریان صبح امروز در مناظره دبیران اتحادیه‌های دانشجویی کشور که با موضوع «بایدها و نبایدهای انتخابات مجلس نهم» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد با بیان اینکه انتخابات یک فرصت است، اظهار کرد: یکی از اقدامات نابخردانه برخی نهادها، رسانه‌ها و مسئولان، پاک کردن صورت مسئله برخی مشکلات و روی آوردن به راحت‌ترین راه ممکن است، از این رو باید به دنبال بهترین راه حل باشیم.

دبیر دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه برای رضایت‌مندی مردم و ارتقای انسجام ملی به مشارکت حداکثری بیشتری نیاز داریم بر فراهم شدن بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید و اضافه کرد: افرادی که بدون تخصص لازم مسئولیت می‌پذیرند بی‌شک متعهد نیستند.

امیریان با بیان اینکه در انتخابات سال 88 برخی از اصلاح‌طلبان رفتارهای غیرقانونی داشتند اما برخی از آنها این طور نبودند، ادامه داد: برخی از اصولگراها تمام اصلاح‌طلبان را در یک ظرف گنجاندند.

وی با تأکید بر به رسمیت شناختن منتقدان گفت: عوام‌فریبی‌های برخی نهادهای دولتی اجازه نمی‌دهد تا مردم نسبت به حقوق خود آگاه شوند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول