اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون تحول اداری رفسنجان:

اجرای طرح تکریم برای رضایتمندی مردم ضروری است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون تحول اداری رفسنجان گفت: اگر بخواهیم رضایتمندی مردم را داشته باشیم، باید طرح تکریم را پیاده کنیم.

اجرای طرح تکریم برای رضایتمندی مردم ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی مظفری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان از تدوین و برنامه‌ریزی طرح تحول اداری برای اداره‌ها و ارگان‌ها در 10 بند خبر داد و اظهار داشت: برای بازدید از ادارات، نهادها و ارگان‌ها مدیران موظف هستند، حداقل برنامه یک ساله خود را  ارائه دهند.

وی افزود: اگر بخواهیم رضایتمندی مردم را داشته باشیم و طرح تکریم را پیاده کنیم، باید به برنامه‌های مشخص شده عمل کنیم.

مظفری تصریح کرد: کمیسیون تحول اداری با هدف عمل به برنامه‌های تدوین شده کار می‌کند و شاخص‌های ارزیابی آن بسیار با اهمیت و امتیازهایی که به اداره‌ها داده می شود نیز موثر است.

وی به نظم و آراستگی در محیط اداری تاکید کرد و ابراز داشت: حضور و غیاب در محیط کار، استفاده از لباس فرم و نصب فلوچارت برای تسریع در کار ارباب‌رجوع و کوتاه کردن فرآیندهای اداری برای رضایت ارباب‌رجوع لذت بیشتری در محیط کار برای همگان به وجود می‌آورد.

مظفری ابراز داشت: دولت الکترونیک و اتوماسیون اداری در این دوره باید نهادینه شود و بحث نظام پیشنهادات که کمک زیادی به مدیران می‌کند نیز باید فعال باشد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مهارت‌های شغلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شخصی که قرار است به شغلی مشغول شود، باید آشنایی کامل با نوع شغل خود را داشته باشد تا خدمت ارزنده‌ای به مردم ارائه دهد.

دبیر کمیسیون تحول اداری رفسنجان  سال آینده را برای مدیران سالی پر از تحول خواند و بیان کرد: در سال آینده باید براساس 10 بند تعیین شده به گونه‌ای کار کنیم که رضایتمندی بیش از پیش مردم را در پی داشته باشیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول