اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

جلب رضایت مردم، انتخاباتی پررنگ را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: جلب رضایت مردم حضور حداکثری آنها در انتخابات را فراهم می‌کند.

جلب رضایت مردم، انتخاباتی پررنگ را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم‌چنین، در موقعیت حساس و سرنوشت‌سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: مسئولیت ما ایجاب می‌کند تا واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: رعایت عدالت زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند قدرت و صلابت نظام را به دشمنان داخل و خارج از کشور نشان دهد.

بهبهانی‌پور گفت: مسئولان با ارائه خدمات مطلوب، بی‌منت، جلب رضایت مردم و دفاع از ارزش‌های اصیل زمینه تشویق و ترغیب در راستای حضور حداکثری را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

وی از مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات خواست تا با رعایت قوانین و بی‌طرفی در انتخابات، معیارهای اصلی سنجش انتخابات و افراد اصلح و شایسته را تبیین و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه هندیجان با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه و سالم انتخابات یادآور شد: مسئولان می‌توانند در ایجاد فضای سالم و حضور همه جانبه و افزایش مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون نقش بسزایی داشته باشند.

وی در پایان گفت: میزان مشارکت مردم در مناطق محروم و روستاها را بیشتر از مناطق شهری برشمرد و تصریح کرد: انتخابات در این مناطق به صورت آگاهانه صورت می گیرد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول