اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

رضایت مردم و رعایت قانون دستاورد انتخابات نهم مجلس بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن‌چه که بیش از همه در این انتخابات برای ما مهم بود و دستاورد بزرگ محسوب می‌شد رضایت مردم و رعایت قانون بود.

رضایت مردم و رعایت قانون دستاورد انتخابات نهم مجلس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما امروز در نشست با فرمانداران و بخشداران سراسر کهگیلویه و بویراحمد که به منظور قدردانی از زحمات آن‌ها در امر برگزاری انتخابات برگزار شد، ابراز داشت: انتخابات مجلس نهم در استان کهگیلویه و بویراحمد بهترین انتخابات در طول سالیان اخیر بود که قبل از هر چیز رضایت مردم و رعایت قانون در آن به چشم می‌آید.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه در این انتخابات سعی بر این داشتند تا منویات رهبری به درستی عملیاتی شود که از مسئولان نظام جمهوری اسلامی بیش از این نیز انتظاری نمی‌رفت.

 

 

* استاندار کهگیلویه و بویراحمد نقش عمده در برگزاری انتخابات سالم و پرشور داشت 

 

رهنما در ادامه بیان داشت: در این استان بیش از همه استاندار کهگیلویه و بویراحمد پای کار بود و بیش از همه بر اجرای درست مراحل انتخابات نظارت داشت.

 

وی افزود: نیکزاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در طول دو تا سه ماه اخیر لحظه به لحظه انتخابات و روند آن را رصد می‌کرد و یکی از دلایل برگزاری مطلوب انتخابات در استان نیز حضور مستقیم وی در امور مربوط به آن بود.

 

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: فرمانداران و بخشداران به سهم خود در برگزاری انتخابات به نحو شایسته مؤثر بودند و بخش زیادی از این موفقیت حاصل فعالیت‌های شبانه‌روزی آن‌ها می‌باشد.

 

رهنما تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات مجلس نهم در این استان نیز با متانت و بردباری که نشان دادند در برگزاری پرشور و نشاط انتخابات سهم عمده‌ای داشته و خویشتن‌داری‌ آن‌ها کمک بزرگی به برگزاری انتخابات بدون تنش داشت.

 

وی با بیان این‌که در ایران اسلامی و در این استان تاکنون انتخابات ناسالم برگزار نشده است، بیان داشت: دشمن به دنبال این است که از زبان خودمان شائبه تقلب و ناسالم بودن را بشنود و بر اساس آن توطئه‌ها و فتنه‌ها را پی‌ریزی کند.

 

انتهای پیام/صا10 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول