اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت عدم رسیدگی به تخلفات بازی تیم‌های تراکتورسازی و استقلال

وزیر ورزش و جوانان استیضاح می‌شود‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در اسرع وقت نسبت به تخلفات بازی تیم‌های‌ استقلال و تراکتورسازی رسیدگی نشود، استیضاح وزیر که تاکنون جمعی از نمایندگان مجلس آن را امضاء کرده‌اند با پیگیری‌های لازم تحویل هیئت رئیسه می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان استیضاح می‌شود‌

غلامحسین مسعودی‌ریحان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر اظهار کرد: در این خصوص تذکر کتبی به علت قضاوت اشتباه و ناعادلانه بازی استقلال و تراکتور به وزیر ورزش و جوانان داده شده است.

وی گفت: این چندمین بار است که شاهد قضاوت ناعادلانه و اشتباه داوری در اینگونه بازی‌ها هستیم که باعث جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات پاک هوادارانی شده که برای تشویق تیم خود و دیدن یک بازی جوانمردانه به ورزشگاه آمده بودند، شده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تماشاگران را که اکثراً جوانان تشکیل می‌دهند سرمایه‌های ورزش کشور یاد کرد و افزود: این اقدام اشتباه داور بیش از 70 هزار تماشاگر که آمده بودند تیم محبوب خود را تشویق کنند آزرده‌خاطر کرد و موجبات ناراحتی این جمعیت انبوه که به ندرت در سایر نقاط کشور مشابه آن را می‌توان مشاهده کرد فراهم کرد.

بازی تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه نهم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام خمینی تبریز برگزار شد و به اعتقاد تمام کارشناسان ترکی داور این مسابقه یک پنالتی مسلم تراکتور را نگرفته و اخراج حاج صفی و اعلام پنالتی به سود استقلال نیز اشتباه محض بود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول