اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

در صورت انعطاف وزیر، استیضاح رأی نمی‌آورد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت جبران وزیر اقتصاد و اقدام در راستای برطرف کردن مشکلات، استیضاح وی رأی نمی‌آورد.

در صورت انعطاف وزیر، استیضاح رأی نمی‌آورد
مهدی مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در جریان جلسه رسیدگی به استیضاح وزیر اقتصاد و با توجه به قبول قصور از جانب وی فضای مجلس در زمینه رأی به استیضاح ایشان ضعیف‌تر و صبورتر شد.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه صبح امروز مجلس با سخنرانی حدودا ً10 نفر از نمایندگان در رابطه با ضعف مدیریت، ضعف در انتسابات و مشکلات ایجاد شده از این طریق برای کشور برگزار شد.
وی افزود: پس از حدوداً 90 دقیقه صحبت مخالفان وزیر اقتصاد ضمن دفاع از خود به اشتباهات و تقصیرات خود اعتراف کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: وزیر اقتصاد و دارایی کشور ضمن پذیرش خطاهای خود در زمان تصدی وزارت اقتصاد و ذکر این نکته که تمام این خطاها مربوط به شخص ایشان نیست و مسائلی از قبیل سیستم بانکداری کشور نیز در آن دخیل بوده است، خواستار فرصتی دوباره برای جبران خطاهای به‌وجود آمده شد.
مهدی‌زاده گفت: پذیرش خطاها و مشکلات رخ داده در وزارت اقتصاد توسط وزیر این وزارتخانه، جو مجلس را آرام کرد و تا حدی توانست نظر نمایندگان معتقد به استیضاح را جلب کند.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار منعطف و متین وزیر اقتصاد و دارایی در راستای پاسخگویی به موارد ذکر شده، اظهار داشت: از نقطه نظر من چنانچه لحن برخورد وزیر به همین صورت ادامه پیدا کرده و در پی قبولی قصور، درصدد جبران و حل مشکلات برآید، احتمال رأی به استیضاح بسیار کم است.
مهدی‌زاده گفت: در نهایت تا پیش از اعلام نظر قطعی قوه قضائیه در زمینه مسائل اخیر، استیضاح وزیر معنی ندارد و در این رابطه باید تسلیم رأی دادگاه و نتیجه آن بود تا برای اقدامات آتی تصمیم‌گیری نهایی شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول