اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری مطرح کرد:

استیضاح شهردار ساری در مرحله طرح سوال است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر ساری گفت: گام نخست در استیضاح شهردار از سوی شورا طرح سوال است که این گام برداشته شده است.

استیضاح شهردار ساری در مرحله طرح سوال است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمهدی احمدی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر ساری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس قانون اگر اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار معترض باشند باید توسط رئیس شورا تذکر داده شود، اظهار داشت: در صورت عدم رعایت موارد تذکر داده شده موضوع به صورت سوال مطرح و توسط رئیس شورا به شهردار ابلاغ می‌شود.
وی تصریح کرد: شهردار بعد از طرح سوال از سوی شورا موظف است تا 10 روز نسبت به سوال‌ها پاسخگو باشد.
احمدی گفت: اگر شهردار استنکاف کند و یا به سوالات پاسخ ندهد شورا می‌تواند طرح استیضاح را مطرح کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری در مورد استیضاح شهردار ساری، بیان داشت: برخی از اعضای شورای شهر ساری تذکراتی را به شهردار دادند و این موارد به حجازی ابلاغ شد و چون مفاد تذکر به صورت کامل انجام نشد، در این جلسه به صورت سوال طراحی شد.
وی یادآور شد: اگر شهردار ساری پاسخگوی سوالات نباشد بحث استیضاح در شورای شهر ساری مطرح می‌شود.
احمدی با تاکید بر اینکه هم اکنون در حال طرح سوال از حجازی هستیم، ابراز داشت: اگر استیضاحی صورت گیرد باید سرپرست و یا بلافاصله شهردار را معرفی کنیم.
این مسئول با تاکید براینکه برخی گفت و شنودها در محافل عمومی مبنی بر استیضاح شهردار ساری مطرح است که این صحبت‌ها برای ما ملاک عمل نیست، ادامه داد: اعضای شورای شهر به بلوغ فکری رسیدند اگر بخواهند تغییراتی ایجاد کنند براساس مولفه‌های قانونی است.
این عضو شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: با توجه به استقلال اعضای شورا در تصمیم گیری‌ها این افراد به هیچ عنوان از عوامل داخل و خارج شورا تاثیر نمی‌گیرند.
احمدی گفت: برخی افراد برای استیضاح شهردار ساری و یا خلاف آن خود را خسته نکنند شورای شهر با استقلال کامل به سود شهروندان تصمیم می‌گیرد.
وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر ساری به عنوان نماینده مردم شهر در تصمیم سازی‌ها مستقل عمل می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول