اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / حسینیان: وزیر اقتصاد در جریان اختلاس اخیر قصور کرد

مجلس اعتقادی به کاتوزیان و توکلی ندارد / انتقام‌گیری از دولت با استیضاح وزیر اقتصاد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگانی که در جریان استیضاح وزیر اقتصاد به دنبال اجرا شدن آن بودند چون زورشان در موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها به احمدی‌نژاد نمی‌رسید در پی یک انتقام‌گیری حسینی را به مسلخ بردند.

مجلس اعتقادی به کاتوزیان و توکلی ندارد / انتقام‌گیری از دولت با استیضاح وزیر اقتصاد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، روح‌الله حسینیان در نشست جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معتقدیم وزیر اقتصاد در جریان اختلاس اخیر قصور کرده بود، اظهار کرد: در این قصور شکی نیست ولی در این زمینه که آیا ایشان تقصیری هم داشت، با تمام کسانی که این پرونده را نگاه می‌کردیم به این نتیجه رسیدیم که تقصیری متوجه وی نبوده است.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: حسینی وزیر عالم و دانشمندی است و باید نگاه کنیم ببینیم چه کسانی این استیضاح را پیگیری و دنبال کردند.
حسینیان بیان داشت: شهید مدرس جمله‌ خوبی دارد آنجا که می‌گوید جمهوریت خوب است ولی باید نگاه کنیم که ببینیم چه کسی دم از آن می‌زند.
عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیان کرد: این افرادی که استیضاح آقای حسینی را مطرح کردند چند سالی است که با آنها کار می‌کنیم و آنها و مواضعشان را خوب می‌شناسیم.
حسینیان ادامه داد: سردمداران این طرح آقایان کاتوزیان و توکلی بودند که هیچ اعتقادی به آنها نداریم و در جریان طرح هدفمندسازی یارانه‌ها مدام حرفشان این بود که اگر این طرح در کشور اجرا شود با هرج و مرج روبه‌رو می‌شویم و تورم بالای 75 درصد می‌شود.
این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس اضافه کرد: اینها به دنبال این بودند که از رئیس‌جمهور به عنوان یک طرح موفق که با پیش‌بینی‌های آنها منطبق نبود، انتقام بگیرند و همواره به دنبال این بودند که لطمه‌ای از این طرح را مطرح کنند.
حسینیان تصریح کرد: اینها وقتی زورشان به احمدی‌نژاد نرسید، می‌خواستند حسینی را به مسلخ ببرند و اکثریت نمایندگان مجلس نیز به این نتیجه رسیده بودند که اگر چنین استیضاحی رای بیاورد اتفاقی در اقتصاد کشور رخ خواهد داد که هیچکس را یارای مقابله با آن نبوده و اثرات منفی آن به این زودی جمع نمی‌شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول