اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ساری:

طرح استیضاح شهردار ساری مطرح نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ساری گفت: در حال حاضر طرحی به عنوان استیضاح شهردار ساری مطرح نشده و برخی از اعضای شورا خواسته یا ناخواسته بحث استیضاح را مطرح کردند.

طرح استیضاح شهردار ساری مطرح نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمال باقری شامگاه یکشنبه در جلسه شورای شهر ساری با بیان اینکه در بیان برخی از مطالب در شورای شهر باید حافظ حرمت شورا و شهروندان ساروی باشیم، اظهار داشت: در بیان برخی از مطالب باید جانب احتیاط رعایت شود تا فضای تشویش در افکار عمومی به وجود نیاید.
وی یادآور شد: پرونده‌ای که از سوی یکی از اعضای شورای شهر ساری به صحن علنی آورده شد و مورد بررسی قرار گرفت برای من که رئیس کمیسیون نظارت هستم این طور القا شده که شهرداری ساری دارای فضای هرج و مرجی است که در آن زدوبند و زیرمیزی وجود دارد.
باقری با تاکید بر اینکه ایجاد فضای مشوش نتایج خوبی ندارد، تصریح کرد: به وجود آوردن فضای ناامن برای شهروندان به صلاح نیست، ما معتمد مردم در شورای شهر هستیم.
این مسئول با تاکید بر اینکه برخی مشکلات موجب شد تا شهرداری نتواند در جذب بودجه سال جاری خود موفق باشد، ابراز داشت: رکود در فعالیت‌های ساخت و ساز موجب شده تا شهرداری با مشکل مواجه شود در حالی‌که در چهار سال اخیر این نهاد خدماتی بیش از بودجه مصوب جذب اعتبار داشت.
عضو شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق سه‌ گانه شهرداری در یک سال گذشته و هماهنگی این مدیریت، تجربه جدیدی بود که اعضای شورای شهر ساری فاقد آن بودند.
باقری با اشاره به اینکه در شورای اسلامی شهر ساری طرح سوال از شهردار به منظور استیضاح نیست، گفت: در حال حاضر طرحی به عنوان استیضاح مطرح نشده و برخی از اعضای شورا خواسته یا ناخواسته بحث استیضاح را مطرح کردند.
وی ادامه داد: فقط یک عضو شورا در یادداشتی سوالاتی را مطرح کرد که شهردار موظف به پاسخ شد.
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ساری در بخشی از سخنانش که شورای دانش‌آموزی مدرسه راهنمایی دخترانه اندیشه مهمان این جلسه بودند و درخواست ایجاد فضای سبز در مدرسه را داشتند، گفت: سازمان فضای سبز شهرداری ساری آمادگی دارد برای توسعه فضای سبز گل و نهال‌های موجود در سازمان را به طور رایگان در اختیار مدارس شهر ساری بگذارد.
باقری مشارکت بانوان را در فعالیت‌های شورایی به نسبت آقایان کم دانست و اذعان داشت: امیدواریم فعالیت بانوان در حوزه‌های انتخاباتی را با همین تمرینی که دانش‌آموزان در مدارس با عنوان شورای دانش آموزی دارند، شاهد باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول