اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سروری در گفت‌وگو با فارس:

طراحان استیضاح وزیر کار جدی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: استیضاح وزیر کار در دستور کار مجلس قرار داشته و منتفی نشده است.

طراحان استیضاح وزیر کار جدی هستند

پرویز سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر کار که محور اصلی آن انتصاب سعید مرتضوی به مدیرعاملی تأمین اجتماعی است، در حد قانونی بوده و هیئت رئیسه مجلس این طرح را در دستور کار خود دارد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه گفته می‌شود جلسه‌ای میان برخی از طراحان استیضاح با سعید مرتضوی برگزار و آنها از ادامه این طرح منصرف شده‌اند، گفت: موضوع استیضاح شیخ‌الاسلامی وزیر کار از سوی طراحان اصلی این طرح با جدیت پی‌گیری می‌شود و تلاش ما این است که در کم‌ترین زمان ممکن وزیر را برای انجام استیضاح به صحن علنی احضار کنیم.

سروری با بیان اینکه روند اجرای استیضاح در صحن علنی منوط به اجرای قوانینی است، گفت: آیین‌نامه داخلی مجلس به طور شفاف این موضوع را تشریح کرده و ما نیز براساس این قانون خواستار استیضاح وزیر کار هستیم.

* تغییر مرتضوی در رای طراحان استیضاح تاثیرگذار است

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه شایعاتی مبنی بر استعفای سعید مرتضوی از مدیرعاملی تأمین اجتماعی وجود دارد، آیا در صورت صحت این شایعات استیضاح منتفی می‌شود؟، گفت: تا این لحظه شواهدی مبنی بر صحت این موضوع از سوی طراحان استیضاح مشاهده نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر که از طراحان اصلی استیضاح وزیر کار است، ادامه داد: البته به طور قطع تغییر مرتضوی به هر شکل در نظر طراحان استیضاح تأثیر بسیاری خواهد داشت.

سروری تأکید کرد: استیضاح حق نمایندگان و مجلس است و نمی‌توان وکلای ملت را به دلیل اعمال این حق مورد تعرض قرار داد، امیدواریم استیضاح وزیر کار و اقدام نمایندگان در نهایت صلاح کشور و مردم را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول