اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

ملاک استیضاح وزیر کار بیکاری جوانان باشد

خبرگزاری فارس: نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با توصیه به نمایندگان پی‌گیر استیضاح وزیر کار گفت: چه خوب است ملاک استیضاح وزیر کار از سوی نمایندگان بیکاری کلافه‌کننده جوانان در کشور باشد نه جا‌به‌جایی و تغییر افراد.

ملاک استیضاح وزیر کار بیکاری جوانان باشد

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به پیگیری طرح استیضاح وزیر کار اظهار کرد: این حق مجلس است که در صورت لزوم از وزیری سؤال کرده و یا این که وی را استیضاح کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس از همه اهرم‌های قانونی خود تاکنون استفاد کرده که مهم‌ترین آن سؤال از رئیس‌جمهور بود.

منتخب مردم سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم تصریح کرد: اما مجلس و دولت بدانند که بهتر از همه راهکارها اعم از سؤال و استیضاح و دیگر موارد این‌چنینی تعامل و همدلی است.

این نماینده اصولگرای مجلس عنوان کرد: دموکراسی مورد ادعای غرب اکنون در ایران به خوبی در عرصه عمل به نمایش درآمده است ولی باید بدانیم که آن‌ها از برخی مواضع ما که عین دموکراسی بوده نیز سوء استفاده می‌کنند.

بزرگواری افزود: دشمن بهترین حالت را اختلاف میان قوا از جمله دولت و مجلس می‌داند و به خوبی فهمیده است که تعامل آن‌ها نقشه‌های استکباری را نقش بر آب می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان این‌که باید با انگشت اشاره رهبری حرکت کنیم تا چشم فتنه‌ها کور شود، تاکید کرد: استیضاح هر چند حق قانونی مجلس است ولی باید همراه و همزمان با شرایط عمل کنیم تا نتیجه بهتری عایدمان شود.

وی افزود: اکنون و در این برهه که معضل بیکاری ما نمایندگان مجلس را کلافه کرده و جوانان بیش از هر زمان مطالبه کار و شغل را از ما دارند همه از وزیر گرفته تا نماینده مجلس باید به فکر اشتغال آن‌ها باشیم.

بزرگواری گفت: اگر نمایندگان مجلس می‌خواهند وزیر کار را استیضاح کنند و بر این موضوع اصرار دارند بهتر است موارد استیضاح حول بیکاری جوانان بوده و جابه‌جایی و تغییر افراد سرلوحه استیضاح قرار نگیرد.

انتهای پیام/ ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول