اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‏وگو با فارس عنوان شد

احداث درمانگاه دارالشفای مهدیشهر/ افتتاح بخش چشم‏پزشکی در سال جاری

خبرگزاری فارس: مسئول درمانگاه دارالشفای شهرستان مهدیشهر از ساخت درمانگاه جدید دارالشفای شهرستان مهدیشهر و افتتاح بخش چشم‏پزشکی آن در سال جاری خبر داد.

احداث درمانگاه دارالشفای مهدیشهر/ افتتاح بخش چشم‏پزشکی در سال جاری

علی سعیدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر به تشریح فعالیت‏های درمانگاه دارالشفای شهرستان مهدیشهر در سال 90 پرداخت و اظهار کرد: درمانگاه دارالشفا ویژه سپاه نیست، بلکه در خدمت آحاد مردم است.

وی اظهار داشت: بهترین کار این درمانگاه در سال گذشته، راه‏اندازی بخش سونوگرافی در این درمانگاه بود.

مسئول درمانگاه دارالشفای شهرستان مهدیشهر افزود: با وجود کمبودهایی که وجود دارد و از نظر قانونی و امکانات در تنگنا هستیم، ولی در هر حال رضایت نسبی مردم را جلب کرده‏ایم.

وی بیان داشت: در حال حاضر به صورت روزانه در صبح و عصر، پزشک عمومی و پرستاران در خدمت مردم بوده و بخش اورژانس درمانگاه فعال است.

سعیدی خاطرنشان کرد: بخش دندان‏پزشکی درمانگاه صبح و عصر در پنج روز هفته در حال خدمت است و 15 متخصص در طول هفته درمانگاه حضور دارند و فیزیوتراپی این درمانگاه نیز بیماران را پذیرش می‏کند.

وی میانگین شمار مراجعه‏کنندگان برای درمان در هر ماه را بیش از 3 هزار و 700 نفر اعلام کرد و افزود: این درمانگاه مختص سپاه نیست، بلکه در خدمت همه آحاد مردم بوده و افرادی که از کمیته امداد و مؤسسه‏های خیریه شهرستان معرفی شده‏اند، به صورت رایگان و نیم‏بها درمان می‏شوند.

مسئول درمانگاه دارالشفای شهرستان مهدیشهر گفت: در اواخر سال 90 زمینی برای احداث درمانگاه جدید دارالشفا خریداری شده که خاک‏برداری آن انجام و با کمک مردم و مسئولان شهرستان ساخته می‏شود.

سعیدی از افتتاح بخش چشم‏پزشکی درمانگاه با حمایت خیّران و مردم در سال جاری خبر داد و گفت: ما با خدمات بیشتر و هزینه بسیار کم در خدمت مردم هستیم تا رضایت مردم ولایت‌مدار مهدیشهر را جلب کنیم.

وی افزود: هماهنگی با امامان جماعت سپاه و مساجد شهرستان برای آشنایی مردم با اهمیت حفظ بهداشت و سلامت در جامعه و بیان روایت و احادیث برای آشنایی مردم با طب‏الرضا یکی از برنامه‏های هفته سلامت بسیج در این شهرستان بوده است.

مسئول درمانگاه دارالشفای شهرستان مهدیشهر عنوان کرد: کلاس‏های آموزشی در خصوص حفظ سلامت در پایگاه‏های بسیج شهرستان مهدیشهر نیز برگزار شد.

سعیدی در ادامه گفت: از دیگر خدمات این درمانگاه، نصب بنر در سطح شهر و سپاه شهرستان و چاپ اطلاعیه و بروشور در مورد بهداشت و سلامت فردی و توزیع پکیج‏های بانداژ و گاز توسط مرکز بهداشت شهرستان در نماز جمعه شهرستان بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: در روز یک‌شنبه، بیست و هفتم فروردین همایشی با حضور کارکنان سپاه و خانواده آنها در سپاه مهدیشهر برگزار می‏شود و برنامه‏هایی نظیر کوه‌پیمایی خانوادگی، دعوت از مشاوره و پزشک سلامت و ارتقای بهداشت، تشکیل دو کلاس آموزشی در منطقه شهمیرزاد از برنامه‏های جانبی این همایش خواهد بود.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول