اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی زنجان:

کلینیک سلامت جنسی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی زنجان از راه‌اندازی کلینیک سلامت جنسی تا چند هفته آینده در مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی زنجان خبر داد.

کلینیک سلامت جنسی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

جعفر عطاری‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی زنجان را تنها مرکز دانشگاهی ارائه دهنده خدمات روان پزشکی در سطح استان زنجان اعلام کرد و اظهار داشت: این مرکز در صدد گسترش خدمات خود به مردم استان است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان در حوزه سلامت به ویژه سلامت روان نیازمندی‌هایی دارند که به هر دلیلی تاکنون به آنها سرویس‌دهی نشده است، افزود: این مرکز به زودی با راه‌اندازی چند کلینیک اقدام به سرویس‌دهی به مردم استان در حوزه‌های مختلف می‌کند.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات سلامت جنسی از دغدغه‌های گروه علمی روان‌پزشکی و روانشناسی بالینی محسوب می‌شود، اضافه کرد: تا چند هفته آینده و با فراهم‌ شدن همه امکانات لازم کلینیک سلامت جنسی در مرکز بهداشتی و درمانی شهید بهشتی راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به شیوع اختلالات جنسی در جامعه تصریح کرد: این اختلالات بر روابط خانوادگی تاثیر گذاشته و موجب جدایی زوج‌ها از هم می‌شود.

عطاری‌مقدم ادامه داد: راه‌اندازی کلینیک تخصصی سلامت جنسی را مرهون همکاری تخصص‌های مختلف پزشکی از جمله ارولوژی، زنان و زایمان، متخصصان داخلی و غدد، روان‌پزشکان و روانشناسان اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره وجود کلینیک سلامت جنسی در کشور، با محدود خواندن تعداد این کلینیک‌ها در ایران گفت: تعداد این کلینیک‌ها در سطح کشور به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی زنجان تاکید کرد: تعدادی کلینیک سلامت جنسی در تهران فعالیت می‌کنند و در واقع استان زنجان جزو نخستین‌ استان‌هایی است که اقدام به راه‌اندازی این کلینیک می‌کند.

وی از تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به ویژه رئیس دانشگاه برای راه‌اندازی کلینیک سلامت جنسی خبر داد و اضافه کرد: در واقع این کلینیک از نیروهای انسانی دانشگاه استفاده خواهد کرد.

عطاری‌مقدم ادامه داد: کلینیک سلامت جنسی از تخصص اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برای ارائه خدمات به مراجعان استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کلینیک سلامت جنسی در داخل مجموعه بهداشتی و درمانی شهید بهشتی راه‌اندازی می‌شود، افزود: در حال حاضر این کلینیک در حال تجهیز امکانات لازم است.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی زنجان ابراز امیدواری کرد، با راه‌اندازی کلینیک تخصصی سلامت جنسی این کلینیک بتواند به عنوان یک مرکز درمانی و بهداشتی محل مراجعه مردم استان زنجان برای حل مشکلات تبدیل شود.

وی راه‌اندازی کلینیک درمان اعتیاد را از دیگر برنامه‌های سال جاری مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی زنجان اعلام کرد و گفت: راه‌اندازی این مرکز کمک موثری به درمان معتادان جامعه می‌کند.

عطاری‌مقدم با اشاره به وجود مراکز درمانی متعدد خصوصی و دولتی در زمینه درمان اعتیاد تصریح کرد: باید توجه کرد که هیچ کدام از این مراکز کار علمی و تیمی انجام نمی‌دهند ضمن اینکه درمان‌های انجام شده را پیگیری هم نمی‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول