اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زابل برگزار شد

برگزاری دومین مرحله آزمون المپیاد سلامت

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش زابل گفت: دومین مرحله آزمون المپیاد سلامت با حضور 196 نفر از دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی در شهرستان زابل برگزار شد.

برگزاری دومین مرحله آزمون المپیاد سلامت

غلامرسول محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: دومین مرحله آزمون المپیاد سلامت روز گذشته با حضور 196 نفر از دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی در سالن شهید جمالزهی زابل برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد، آموزش بهداشت فردی، سلامت و آگاهی در زمینه بلوغ، مهارت‌های زندگی و مراقبت‌های دوران نوجوانی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش زابل بیان کرد: این المپیاد با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد.

محمودی گفت: آموزش تغذیه دوره نوجوانی، بهداشت فردی، سلامت و آگاهی در مورد بلوغ، مهارت‌های زندگی، پیشگیری از سوانح و حوادث در دوره نوجوانی، تنظیم خانواده، مراقبت‌های بهداشتی و درمانی، سلامت محیط کار و تکریم از سالمندان از اهداف برگزاری این المپیاد با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل است.

انتهای پیام/و۳۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول