اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعالان حوزه سلامت در پارس جنوبی تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: فعالان حوزه سلامت در منطقه عملیاتی پارس جنوبی تقدیر شدند.

فعالان حوزه سلامت در پارس جنوبی تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر پیش از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: توجه به سلامت به ویژه در محیط‌های کارگاهی و عملیاتی امری مهم است و در منطقه پارس جنوبی شاهد تلاش بسیار زیاد مسئولان در این راستا هستیم.

مهرداد حسین‌زاده افزود: بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با دارا بودن یک بیمارستان بسیار مجهز و 34 مرکز بهداشتی و درمانی به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی در دستور کار این سازمان قرار دارد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت خاطر مردم و کارکنان بومی منطقه فراهم شود.

مدیر ارشد HSE پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم گفت: پژوهش‌ها و مطالعات و تحقیقات بسیار خوبی در حوزه سلامت افراد در منطقه عملیاتی پارس جنوبی انجام شده است.

حسن آخوندی ادامه داد: پایش‌های بهداشتی به منظور تعیین و شناسایی خطرات و تهدیدهای تندرستی و سلامت کارکنان در پارس جنوبی به طور مستمر انجام می‌شود.

وی اذعان داشت: مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت در استان و در منطقه ویژه پارس با همه ظرفیت و توان در امر خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان اهتمام دارند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

در این نشست فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در حوزه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ارائه شد.

در پایان این مراسم از فعالان حوزه سلامت در منطقه عملیاتی پارس جنوبی تقدیر شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول