اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خبر داد

برپایی چادرهای سلامت در اطراف حرم مطهر

خبرگزاری فارس : مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از برپایی چادرهای سلامت در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه خبر داد.

برپایی چادرهای سلامت در اطراف حرم مطهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، خلیل الله سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به بازدید داوطلبین جمعیت هلال احمر از خانه سالمندان گفت: یکی از کارهای زیبا و خدا پسندانه‌ای که اسلام به آن تأکید فراوان داشته صله رحم و دیدار از سالمندان و از کارافتادگان است.

وی افزود: بدین منظور بی‌مناسبت ندیدیم که با اعضاء و داوطلبان صرف نظر از جایگاه و مقام با این عزیزان دیداری داشته باشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم بیان داشت:در این بازدید 2 ساعته که با همت معاونت امور داوطلبان برگزار شد اعضای خواهر و برادر با حضور در مرکز نگهداری سالمندان به دلجویی آنان پرداخته و از آنها با گل و شیرینی پذیرایی کرد.

وی به برپایی دو چادر در اطراف حرم مطهر اشاره کرد و یادآور شد: در روز جمعه دو چادر در اطراف حرم مطهر مستقر خواهیم کرد و طبق توافق صورت گرفته با انجمن مهرگان دیابت، دو کارشناس برای انجام تست قند خون به صورت رایگان برای عموم مردم دراین چادرها مستقر خواهند شد.

سائلی تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تعدادی از داوطلبین نیز در هفته سلامت در دو نوبت برای اهداء خون به مرکز انتقال خون مراجعه کردند.

سائلی از دیگر اقدامات انجام شده در این هفته را توزیع بروشورهای سلامت، انعقاد توافقنامه‌های بهداشتی با سازمان‌های غیردولتی همسو با اهداف سلامت برشمرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول