اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بیمه خدمات درمانی کرمان صورت گرفت

تولید 25 پژوهش در حوزه سلامت کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان کرمان گفت: 25 پژوهش علمی و کاربردی در حوزه درمان و سلامت توسط این نهاد در سال گذشته تولید شده است.

تولید 25 پژوهش در حوزه سلامت کرمان

محمد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به طور متوسط هر هفته یک مطالعه از مطالعات درمانی و کاربردی در اداره کل بیمه خدمات درمانی استان کرمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه موضوع پژوهش‌ها در کمیته مطالعات اداره کل بیمه خدمات درمانی استان کرمان مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرند، عنوان کرد: برای تولید پژو‌هش‌ها در گام نخست نیازسنجی صورت می‌گیرد و سپس پژوهش‌ها انجام می‌شوند.

جعفری با اشاره به اینکه در سال گذشته 25 تحقیق توسط اداره کل بیمه خدمات درمانی استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: موضوع بیشتر این پژوهش‌ها مربوط به حوزه درمان و سلامت است.

وی افزود: نتایج پژوهش‌های انجام شده توسط اداره کل بیمه خدمات درمانی بر روی بانک دانش این نهاد قرار می‌گیرد.

جعفری به موفقیت‌های بیمه خدمات درمانی استان کرمان در سال گذشته اشاره داشت و بیان کرد: این مجموعه در سال گذشته برای نهمین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر در حوزه تکریم ارباب رجوع انتخاب و معرفی شد.

وی گفت: همچنین بیمه خدمات درمانی در زمینه استانداردسازی خدمات و استقرار ایزو و نظام جامع عملکرد در شاخص خدمات غیر حضوری در سطح کشور نهاد برتر شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه بیمه به معنای آرامش است، ابراز داشت: برای رفاه و رضایت مردم بیمه تکمیلی درمان روستایی برای نخستین بار در کشور در رفسنجان راه‌اندازی شد و تا پایان فروردین ماه جاری جمع‌بندی می‌شود و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

جعفری با بیان اینکه حرکت در مسیر چشم‌انداز توسعه سلامت استان کرمان در دستور کار جدی بیمه خدمات درمانی قرار دارد، افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته سند توسعه سلامت استان کرمان مصوب شد، بیمه خدمات درمانی برای ایفای نقش خود برای  اجرایی کردن این سند تلاش کرد و در این زمینه جلساتی برگزار شد.

وی تلاش برای تطبیق برنامه عملیاتی سال گذشته با 10 محور تحول، سلامت اداری، تمرکز زدایی، مکانیزاسیون و ... را از دیگر فعالیت‌های بیمه خدمات درمانی استان کرمان در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول