اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

ایران هیچ‌گونه پیش‌شرطی را در مذاکرات با غرب نمی‌پذیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ‌گونه پیش‌شرطی را در گفت‌وگوهای 1+5 نمی‌پذیرد، گفت: ایران اسلامی به هیچ عنوان روی مسایل و داشته‌های هسته‌ای خود معامله نخواهد کرد.

ایران هیچ‌گونه پیش‌شرطی را در مذاکرات با غرب نمی‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابهر با اشاره به اینکه گفت‌وگوهای بین ایران و کشورهای مذاکره‌کننده هسته‌ای فردا در استانبول آغاز می‌شود، اظهار داشت: ملت ایران با داشته‌های خود معامله نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ایران از خواسته‌ و داشته‌های خود عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: ایران جزء کشورهای هسته‌ای است و هرگز از داشته‌های خود که به همت جوانان خود به دست آورده عقب نشینی نمی‌کند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه گفت‌وگوها منهای نتیجه آن یک پیروزی بزرگ برای ایران است، تصریح کرد: چراکه آمریکا در این حرکت عقب نشینی کرد و ایران با اقتدار کامل روی سخن خود ایستاده و هیچ گونه به غرب و آمریکا باج نمی‌دهد.

وی در ادامه به مناسبت‌های هفته اشاره کرده و افزود: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها با هم هماهنگ شده‌اند تا دو مسئله مهم را انجام دهند، که یکی از آنها اسلام ستیزی و دیگری ایران هراسی است.

رحیمی ادامه داد: آنها می‌دانند ایران را اسلام نجات داده است و فهمیده‌اند که اسلام توان آن را دارد که نه تنها خاورمیانه را نجات دهد، بلکه نجات بخش جامعه بشری باشد.

وی با بیان اینکه استکبار برای اینکه سلطه باطل خود را حفظ کند، نخست با ایران اسلامی در افتاد، ولی کاری از پیش نبرد، افزود: استکبار امروز هم با مسلمانان به پا خاسته خاورمیانه در افتاده و به لطف الهی در هیچ کدام موفق نشده و نخواهد شد.

امام جمعه ابهر در ادامه با اشاره به مسائل کشور بحرین گفت: امروز بحرین در چنگال خونین آمریکا و عربستان به خون خود غوطه‌ور است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا امنیت و استقلال مردم عزیز سوریه و دولت آن را بر نمی‌تابد و تروریست ها را علیه این کشور مسلح کرده است، تصریح کرد: آنها هرگز در سوریه به اهداف خود نخواهند رسید.

 رحیمی در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: آنچه که ارتش جمهوری اسلامی ایران را در میان نیروی مسلح دنیا ممتاز می‌سازد، پایبندی به مسائل معنوی ایمان و روحیه فداکاری است.

وی افزود: امروز ارتش و سپاه و نیروی‌های انتظامی ما نماد قوت و اقتدار هستند و تا نقطه‌ای باید پیش بروند، که هیچ دشمنی نتواند در استقلال و استحکام و یکپارچگی و تمامیت ارضی ما طمع کند.

امام جمعه ابهر در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان سه قوه تصریح کرد: باید از تفرقه جلوگیری کنیم و با اتحاد و همدلی در راستای ساختن ایرانی آباد و آزاد تلاش کنیم.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول