اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زیر نظر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم

تاجران قمی با اصول مذاکرات تجاری آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی مذاکرات تجاری،‌ با حضور تاجران و مدیران شرکت‌های صادراتی در مرکز آموزش بازرگانی استان قم خبر داد.

تاجران قمی با اصول مذاکرات تجاری آشنا می‌شوند
حسن محمدی مبارز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قم در چهار راه مواصلاتی 17 استان قرارگرفته است و برای صعود به قله‌های صادرات موفق به سراسر جهان تلاش می‌کند،‌ کمبود آموزش صحیح در زمینه چگونگی مذاکرات موفق در تجارت به ویژه تجارت‌های خارجی احساس می‌شود.
وی با اشاره به مزایای کارگاه آموزشی مذاکرات تجاری تصریح کرد: مدیران شرکت‌های صادراتی،‌ بازرگانان و تاجران با حضور در این کارگاه به صورت تخصصی با فنون برقراری ارتباط موفق در تمام حوزه‌ها آشنا می‌شوند.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم، ‌محتوای کارگاه آموزشی مذاکرات تجاری را مبانی علمی و آکادمیک برقراری ارتباط و مذاکره عنوان کرد.
وی افزود: فردی که نسبت به مدیریت مذاکرات اقدام می‌کند به ابزار مدیریت و مشارکت جمع نیازمند است که در این راستا بازرگانان با شرکت در این کارگاه آموزشی با چگونگی استفاده از این مسائل به صورت کامل آشنایی پیدا می‌کنند.
محمدی مبارز تصریح کرد: مدیریت زمان و روش‌های آغاز سخن از جمله محتواهای اصلی کارگاه آموزشی مذاکرات تجاری است.
وی فنون‌ و فرمول‌های تاثیرگذار در آغاز سخن،  قواعد و کلیدهای مقدمه‌چینی را از جمله نکاتی دانست که زیر مجموعه سر فصل روش‌های آغاز سخن قرارگرفته و در این کارگاه آموزشی مطرح می‌شود.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم ایجاد انگیزه برای مستعمین تعریف، تمجید و انتقاد را از جمله نکاتی ذکر کرد که دانستن آن برای تاجران و صادرکنندگان بسیار مفید است.
وی کاربرد زبان بدن را در مذاکره موثر دانست و بیان کرد: افرادی که با این زبان آشنا هستند در مذاکرات تجاری موفق‌تر از دیگران خواهند بود.
محمدی مبارز با بیان اینکه آهنگ سخن در یک ارتباط موفق حرف نخست را می‌زند، گفت: ریتم و لحن گفتار می‌تواند نتیجه مذاکرات را به صورت شگرفی تغییر دهد.
وی ادامه داد: فردی که قصد ایجاد مذاکره تجاری دارد باید نسبت به تیپ‌های 9 گانه شخصیتی آشنا باشد و بداند با چه روشی می‌شود با هرکدام سر سخن را باز کرد که تاثیر مطلوبی بر این ارتباط باقی بگذارد.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: تمام روش‌هایی که با آن می‌توان یک مذاکره موفق برای مباحث تجاری انجام داد در این کارگاه آموزشی مطرح می‌شود.
وی تصریح کرد: مدرس‌هایی که در کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش بازرگانی برای تدریس به تجار و بازرگانان دعوت می‌شوند، از اساتیدی هستند که سابقه درخشانی در تحصیل و بخشی از تجارت دارند.
محمدی مبارز ادامه داد: تدریس کارگاه آموزشی مذاکرات تجاری را میثم اشعریین بر عهده دارد که در زمینه MBA موفق به دریافت کارشناسی ارشد شده است.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: این کارگاه آموزشی در تاریخ 29 دی ماه از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 16 عصر ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول