اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌نور دهدشت:

اطلاع‌رسانی غلط شیوه دشمن در مبارزه با ایران هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور دهدشت گفت: اطلاع‌رسانی غلط شیوه اصلی دشمن در مبارزه با ایران هسته‌ای است.

اطلاع‌رسانی غلط شیوه دشمن در مبارزه با ایران هسته‌ای است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، باقر کارگر یکشنبه شب در همایش فناوری هسته‌ای در دانشگاه پیام نور دهدشت اظهار داشت: انرژی هسته‌ای به عنوان یکی از علوم پیشرو در سطح جهان شناخته شده است و خیلی از قدرتمندان سعی دارند این تکنولوژی را در انحصار خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت افزود: مستکبران بر این باورند که انرژی هسته‌ای برای هر کشوری غیر از آن‌ها غیر لازم و مضر است.

کارگر در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: جهان امروز با توجه به کاربردهای متنوع و حساس آن به این تکنولوژی احتیاج بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دانشمندان جوان ایران با اتکا به توان ایرانی خود به قله‌های علم دست یافته‌اند، خاطرنشان کرد: در جهان امروزی علم به عنوان بزرگ‌ترین ابزار در خدمت بشر شناخته شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت افزود: دانشمندان ما با بومی کردن این علم در کشور اسلامی توانسته‌اند گام‌های موثر و بلندی را برای توسعه سایر علوم مرتبط از جمله کشاورزی و پزشکی و تولید انواع داروها و رادیو داروها بردارند.

وی یادآور شد: در کشورهای پیشرفته صنعتی از انرژی هسته‌ای به صورت گسترده در پزشکی استفاده می‌شود و با توجه به شیوع برخی از بیماری‌ها از جمله سرطان، ضرورت تقویت طب هسته‌ای در کشورهای در حال توسعه هر روز بیشتر می‌شود.

کارگر در ادامه سخنان خود ابراز داشت: انرژی هسته‌ای جایگزینی بی‌خطر، پاک و ارزان برای تولید برق ارائه می‌کند و نباید اجازه داد اطلاع‌رسانی غلط و تاکتیک‌های ایجاد رعب و وحشت در مردم بر بکارگیری صحیح از این انرژی تأثیر منفی بگذارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول