اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودان:

جایگاه رفیع فناوری هسته‌ای مرهون تدابیر عالمانه رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودان با بیان اینکه عظمت انقلاب به خاطر ولایت‌فقیه است،‌ گفت: جایگاه رفیع فناوری هسته‌ای در حال حاضر مرهون تدابیر عالمانه رهبری است.

جایگاه رفیع فناوری هسته‌ای مرهون تدابیر عالمانه رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام امیر الهی‌منش صبح امروز در یادواره شهدای هسته‌ای که در سالن شیخ طوسی برگزار شد، با بیان اینکه تبلیغات دشمن علیه فناوری هسته‌ای ایران کارساز نیست، اظهار داشت: غرب و هم‌پیمانانش با انقلاب اسلامی مخالفند و نمی‌خواهند یک کشور مسلمان که به خود متکی است و به جایی وابسته نیست به قله‌های پیشرفت برسد.

وی ادامه داد: اینکه حق استفاده از انرژی هسته‌ای برای کشورهای دیگر وجود دارد و کشوری چون اسرائیل که دارای کلاهک هسته‌ای است، به هیچ عنوان توسط محاکم بین‌المللی مورد سؤال قرار نمی‌گیرد، نمی‌تواند درست و منطقی باشد، در حالیکه کشوری همانند ایران که به دنبال انرژی‌های نو است را مورد تهدید و فشار قرار می‌دهند.

موسی خادمی رئیس اداره آموزش و پرورش رودان نیز در ادامه با بیان اینکه تلاش مضاعف جوانان بالاخص دانش‌آموزان در راستای توسعه علمی و تولید علم که از منویات مؤکد مقام معظم رهبری است، برای جهش علمی و نیل به اهداف عالیه نظام اسلامی است، گفت: به یقین ایران اسلامی طی سال‌های آینده در قله‌های علمی جهان قرار می‌گیرد.

منصور فرهادی از نخبگان شهرستان میناب نیز در ادامه به تشریح فعالیت‌های هسته‌ای کشور پرداخت و "مهم‌ترین عامل پیشرفت هسته‌ای ایران" را شکسته شدن تعلیق هسته‌ای ایران به دستور رهبر انقلاب در سال 84 دانست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهادت مردان هسته‌ای ما، زبان ما را در دنیا گویاتر می‌کند و حقانیت ما را به دنیا نشان می‌دهد، هم‌چنین استقلال، امنیت و آزادی در ایران را مرهون اسلام و ولایت‌فقیه دانست.

در این مراسم زندگینامه شهدای هسته‌ای شهیدان علی‌محمدی، شهریاری، رضائی‌نژاد و احمدی‌روشن خوانده شد.

در ادامه از منصور فرهادی نخبه شهرستان رودان با لوح سپاس تقدیر شد.

در پایان مراسم نیز میثاق‌نامه‌ای با شهدای هسته‌ای قرائت شد که در آن دانش‌آموزان، دانشجویان و فرهنگیان، پیگیری بی‌وقفه اهداف صلح‌طلبانه استفاده از انرژی هسته‌ای و دیگر فناوری‌های نوین را حق مسلم خود دانسته و ضمن تجدید پیمان با شهیدان علی‌محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن، سکوت پر معنای مجامع بین‌المللی را در ادامه دادن راه شهدای هسته‌ای بی‌تأثیر دانستند.

قابل ذکر است این یادواره با همکاری نهادهای مختلفی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج دانش آموزی رودان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول