اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

دانش هسته‌ای در ایران بومی شده است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باوجود تحریم‌ها علیه ایران، دانش هسته‌ای در ایران به یک دانش بومی تبدیل شده است.

دانش هسته‌ای در ایران بومی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌محمد آزاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشمند هسته‌ای کشور اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات منفی و تحریم‌های گوناگون در تلاش بودند تا سرخوردگی خود را که ناشی از پیشرفت چشمگیر دانش هسته‌ای در ایران بود را در برابر افکار عمومی دنیا توجیه کنند که همه فشارها و سیاه نمایی‌های آنان باعث عزم اراده ملی در خودکفایی و بومی شدن فناوری هسته‌ای در ایران شد.

وی با تشریح دلایل نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری افزود: دشمنان با افزایش فشارهای اقتصادی بر کشور امیدوار بودند نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند که با فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری و تلاش دولت همه نقشه‌های آنان ناکام ماند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: با افزایش توان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بسیاری از مسائل اقتصادی و بیکاری در جامعه رفع خواهد شد که باید مسئولان تلاش کنند، فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی را در کشور به عنوان یک ارزش نهادینه کنند.

آزاد خاطرنشان کرد: سفرهای استانی و پروژه‌ای رئیس جمهور، برگزاری انتخابات سالم و موفق در چهارچوب قانون و حضور گسترده و با انگیزه مردم در این رویداد سیاسی، انجام طرح سرشماری نفوس و مسکن، ایجاد 5 هزار و 881 شغل، تکمیل و  بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی استان، اختصاص قطار مسافربری مستقیم از زاهدان به تهران، راه‌اندازی قطار سوخت‌رسان و ایستگاه سوخت‌رسانی استان از مهمترین رویدادهای سال 1390 در استان بود.

وی بر اتمام طرح‌های نیمه تمام استان، حمایت و رفع مشکلات کارگاه‌ها، توسعه توان کشاورزی استان و حمایت از محصولات کشاورزی به ویژه محصولات کشاورزی خارج از فصل و پیگیری و انجام مصوبات دولت تاکید کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول