اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز 20 فروردین انجام شد

برگزاری جشن روز ملی فناوری هسته‌ای در دانشگاه یاسوج

خبرگزاری فارس: جشن روز ملی فناوری هسته‌ای با حضور کارشناسی از سازمان انرژی اتمی کشور، اساتید و دانشجویان مرتبط با فعالیت‌های هسته‌ای در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

برگزاری جشن روز ملی فناوری هسته‌ای در دانشگاه یاسوج

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اردوان ارژنگ بعداز ظهر امروز در جشن روز ملی فناوری که در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با تکیه بر توان و استعداد جوانان خود و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری به قله‌های پیشرفت علمی رسیده است.

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور نمونه‌ای بارز از اقتدار و توان علمی جوانان این مرز و بوم است که با همه وجود مورد حمایت جامعه دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

ارژنگ حربه دشمن در ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای ایران را کورکورانه و از روی عجز و ناتوانی دانست و اضافه کرد: امسال که به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی نام‌گذاری شده است، جامعه دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با تولید علم تلاش خواهد کرد تا در راستای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی این استان گام‌های مؤثری بردارد.

وی حضور دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان دانشگاه یاسوج را در صحنه‌های ملی و بین‌المللی مطلوب خواند و تاکید کرد: دانشگاه یاسوج به انحاء مختلف هر جا که لازم بود حمایت خود را از روند تولید علم به‌ویژه فناوری هسته‌ای اعلام کردند.

رئیس دانشگاه یاسوج نقش دانشگاهیان را در پیشرفت‌های علمی و تولید ملی چشمگیر خواند و گفت: دشمن می‌خواهد با ترور و اقدامات ناشایست این‌چنینی در دل جوانان و دانشمندان این مملکت دلهره و ترس بیندازد ولی غافل از این است که جوانان ایران با تکیه بر معنویت و ایمان پشت سر رهبری حرکت می‌کنند و روز به روز بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی می‌افزایند.

رئیس انجمن علمی فیزیک نیز در این نشست گفت: در این همایش دانشجویان با ضرورت انرژی هسته‌ای، خطرات و مضرات اشعه‌های مضر و موارد پیرامون آن آشنا می‌شوند.

فاطمه لطفعلی‌زاده افزود: دانشگاه یاسوج یکی از دانشگاه‌های فعال در زمینه مسائل علمی و پژوهشی است و در سال گذشته دانشجویان این دانشگاه از سایت انرژی هسته ای کشور بازدید کردند.

به گزارش فارس در این جشن یکی از کارشناسان سازمان انرژی اتمی کشور برای دانشجویان سخنرانی و اخرین دستاوردهای انرژی هسته ای را تشریح کرد.

در پایان این جشن، اساتید، دانشجویان مرتبط با فعالیت‌های اتمی و انجمن‌های علمی در آیین برش کیک روز ملی فناوری هسته‌ای شرکت کردند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول