اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش‏های همگانی سمنان:

افزایش نشاط نقش مهمی در حمایت از کار ایرانی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزش‏های همگانی سمنان گفت: افزایش نشاط و شادابی نقش مهمی در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارد.

افزایش نشاط نقش مهمی در حمایت از کار ایرانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز به مناسبت هفته سلامت، سرپرست هیئت ورزش‏های همگانی شهرستان سمنان با رئیس مرکز بهداشت شهرستان دیدار کرد.

ابراهیم پورتقی در دیدار با رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نام‌گذاری شعار امسال، افزایش نشاط و شادابی نقش مهمی در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارد.

وی هم‌چنین از راه‏اندازی ایستگاه‏های سلامت در چند نقطه شهر در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: ورزش همگانی باید هدفمند باشد و در همین راه، در یک ماه آینده کارگاه آموزش ورزش در بین مردم برگزار می‏شود.

سرپرست هیئت ورزش‏های همگانی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که تمام دغدغه دستگاه‏های اجرایی، همگانی کردن ورزش در دستگاه‏ها باشد.

در ادامه، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان درباره نقش ورزش در ارتقای سلامت مطالبی عنوان و خاطرنشان کرد: برای افزایش روی آوردن به ورزش همگانی کمیته‏های مختلفی تشکیل شده است.

در این جلسه مقرر شد تا برای مشارکت مردم در ورزش، همایش‏های صبحگاهی و پیاده‏روی اقداماتی صورت گیرد.

هم‌چنین به مناسبت هفته سلامت و به همت مرکز بهداشت شهرستان سمنان و با همکاری هیئت ورزش‏های همگانی شهرستان سمنان، همایش پیاده‏روی با حضور بیش از 400 نفر از رابطان مراکز بهداشتی در سمنان برگزار شد.

این همایش پیاده‏روی با هدف تبیین نقش ورزش در ارتقای سلامت و تندرستی از مسیر بیمارستان فاطمیه تا مرکز بهداشت سمنان صورت گرفت.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول