اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در گرو سلامت اداری است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان: مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در گرو سلامت اداری بوده و با حاکم شدن سلامت اداری، اهداف ساختاری و سازمانی بیشتر محقق می‌شود.

فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در گرو سلامت اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در جلسه ستاد تحول اداری استان زنجان، اظهار کرد: نگاه ویژه و رویکرد جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال جاری باید تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی می‌طلبد تا با رویکردی جدی هدف‌گذاری شفاف و ملموس‌تر صورت گیرد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال جاری با نامگذاری سال وظیفه همگان را مشخص کرده و باید همه افراد جامعه در این راستا تلاش کنند.

استاندار زنجان بر لزوم تبلیغ و ترویج کالاهای ایرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: باید دستگاه‌های اجرایی نیز از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

وی استفاده از کالاهای خارجی را قبیح دانست و گفت: برای حمایت از تولید ایرانی باید از کالاهای ایرانی استفاده شود که در این زمینه مسئولان دولتی و دستگاه‌های اجرایی در خط مقدم قرار دارند.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت حمایت از تولید کنندگان داخلی تاکید کرد و یادآور شد: باید نسبت به خرید تولیدات ملی توجه ویژه شود.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در کشور بر لزوم خود انصرافی افراد متمول از جمله دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: باید در این زمینه نیز دستگاه‌های اجرایی پیشگام باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید برای استفاده از کالاهای ایرانی تبلیغات لازم صورت گیرد، تصریح کرد: باید ساز و کارهای حمایت از محصولات ایرانی در دستور کار بوده و دستور العمل شفافی برای اجرای این امر در جامعه ارائه شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به سلامت اداری از سوی دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: اگر اهداف دهگانه ستاد تحول اداری به نحو مطلوبی در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد، بسیاری از مشکلات سلامت اداری حل می‌شود.

رئوفی‌نژاد مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی را در گرو سلامت اداری دانست و گفت:‌ با حاکم شدن سلامت اداری، اهداف ساختاری و سازمانی بیشتر محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد مریض نظام را زیر سئوال می‌برند، تصریح کرد: سلامت اداری از موضوعات مهم است که باید در راستای سلامت کارمندان و مدیران ادارات برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گیرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول