اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی سنندج:

ترویج فرهنگ فاطمی سلامت جامعه را تضمین می‌کند

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ فاطمی تلاش شود چرا که ترویج فرهنگ فاطمی سلامت جامعه را تضمین می کند.

ترویج فرهنگ فاطمی سلامت جامعه را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو صبح امروز در هفتمین نشست کانون مداحان استان جلسه با تبریک سال نو و تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: امسال شروع سال با ایام فاطمیه همراه شده بنابراین رسالت مداحان استان و حضور موثر در برنامه‌های مختلف سنگین‌تر از همیشه است.

وی بیان کرد: تولید ملی شرف و عزت اجتماعی را به بار می آورد و باید دانست که ترویج فرهنگ فاطمی را چگونه به تولید ملی ربط دهیم.

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ادامه داد: با ترویج فرهنگ ناب اسلامی حمایت از تولید داخلی و نیروهای ارزشی جامعه امکان پذیر می‌شود و در این راستا باید کانون مداحان با تبلیغات اسلامی همکاری مستمری داشته باشند.

رئیس کانون مداحان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: امسال نیز باید برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزش اصول مداحی در استان انجام شود.

مهدی صفی‌یاری اضافه کرد: این کلاس‌ها به صورت هفتگی در سطح شهرستان‌های استان و با همکاری کانون مداحان همچون سال گذشته ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه سایت کانون مداحان استان نیز در حال راه اندازی است: افزود: این سایت نیز به زودی تکمیل می شود.

در این جلسه جمعی از مداحان استان نیز حضور داشتند که به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه‌های مربوط به مداحان در سال‌جاری پرداختند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول