اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم اولویت‌بخشی به طرح‌های دانش‌بنیان در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان به لزوم اولویت‌بخشی و توجه به طرح‌های دانش‌بنیان در استان زنجان تاکید کرد.

لزوم اولویت‌بخشی به طرح‌های دانش‌بنیان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر بسترسازی و زمینه‌سازی مناسب در امر سرمایه‌گذاری مورد توجه مسئولان است.

وی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور در زمینه سرعت بخشیدن و جذب سرمایه‌گذار یادآور شد: مسئولان استان زنجان اقدامات خوبی را در چند سال گذشته و به ویژه از آغاز سال جاری در این زمینه انجام داده‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به برخی از موانع برطرف شده در زمینه امر سرمایه‌گذاری در استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر بستر و زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان زنجان در زمینه‌های مختلف فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به لزوم کیفیت بخشی به طرح‌های سرمایه‌گذاری یادآور شد: نباید توجه مسئولان در امر سرمایه‌گذاری فقط ایجاد سرمایه‌گذاری باشد، بلکه باید به کیفیت و نوع طرح‌هایی که افتتاح می‌شوند نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به ایجاد طرح‌های منحصر به فرد و ویژه در منطقه افزود: خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی در استان زنجان صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر نگرش به وجود آمده در زمینه سرمایه‌گذاری در استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر میزان سرمایه‌گذاری در استان زنجان در مقایسه با سال‌های گذشته دو تا سه برابر شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: در چند سال گذشته سرمایه‌گذارانی که اقدام به سرمایه‌گذاری در استان می‌کردند، نگرشی طلبکارانه در زمینه سرمایه‌گذاری داشتند که در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته این نگرش و دیدگاه عوض شده و استان زنجان در زمینه امر سرمایه‌گذرای به موقعیت خوبی دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اعطای مجوز به سرمایه‌گذاران در کمترین زمان در استان زنجان صورت می‌گیرد، ادامه داد: این امر در راستای جذب سرمایه‌گذار انجام می‌شود.

رئوفی‌نژاد خاطرنشان کرد: به علت همکاری مسئولان ذیربط در استان زنجان در امر سرمایه‌گذاری شاهد افزایش سرمایه‌گذاری در استان در طی چند سال گذشته به ویژه در سال جاری بوده‌ایم.

وی حل معضلات و مشکلات سرمایه‌گذاری در استان را نیز از موارد موثر در جذب سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: مسئولان استانی باید در این زمینه دقت و توجه لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به اینکه افتتاح سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری موجب جذب سرمایه‌گذاری بیشتر در استان می‌شود، ادامه داد: مسئولان باید از فرصت به دست آمده در زمینه ارتقای سرمایه‌گذاری در استان استفاده کنند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به طرح‌های دانش بنیان اضافه کرد: یکی از علل اهمیت طرح‌های دانش‌بنیان عملکرد ویژه‌ای است که این طرح‌ها دارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول