اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر خبر داد:

توسعه تعاونی‌های دانش‌بنیان در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از توسعه تعاونی‌های دانش‌بنیان در این استان خبر داد.

توسعه تعاونی‌های دانش‌بنیان در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین حیدری در بازدید از طرح‌های تعاونی در برازجان با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار داشت: ماه محرم سراسر درس و عبرت‌آموزی است و از مهم‌ترین آموزه‌های آن امر به معروف و نهی از منکر است.
وی ابراز داشت: باید بهره لازم را از عاشورا ببریم و رعایت اخلاق اسلامی و احیای اسلام اصیل از مهم‌ترین وظایف همه مسلمانان است.
مدیرکل کار تعاون و رفاه بوشهر با اشاره به خدمات دولت در تقویت تعاونی‌ها یادآور شد: دولت نهم و دهم در راستای احیای اصل 44 قانون اساسی در راستای تقویت تعاونی‌ها اهتمام ویژه داشته و شاهد رشد و توسعه تعاونی‌ها هستیم.
این مسئول افزود: در سال جاری در راستای بهبود وضعیت تعاونی‌ها تلاش زیادی در بوشهر انجام گرفته و تقویت بنگاه‌های تعاونی با کیفیت مطلوبی در حال انجام است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از توسعه تعاونی‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر خبر داد و گفت: توسعه تعاونی‌های دانش‌بنیان با همه توان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.
حیدری در ادامه با توصیه به کارکنان در افزایش کارایی افزود: افزایش دانش و آگاهی نسبت به شرح وظایف، مأموریت‌ها و اهداف سازمانی، رعایت سلسله مراتب اداری و پایبندی به مقررات و دستورات مافوق، پرهیز از تشتت و بی‌نظمی اداری و تکریم ارباب رجوع و همچنین همدلی و تفاهم کامل در کار از مهم‌ترین وظایف کارکنان این مجموعه است.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه ادغام و تجمیع دو اداره کار و تعاون ارائه کرد و اذعان داشت: هماهنگی لازم برای ساخت و نصب تابلو جدید صورت گرفته و طی 48 ساعت آینده انتقال وسایل و نصب تابلو انجام خواهد شد.
سیامک وطن‌خواه متذکر شد: با جلساتی که قبلاً برگزار شده، تفاهم و همدلی کامل در راستای اجرای وظایف و دستیابی به اهداف مد نظر وجود دارد.
محمد رفیع‌نظر کارشناس امور اقتصادی و برنامه‌ریزی اداره کل نیز در این نشست بر رعایت انصاف و عدالت و پرهیز از بخشی‌نگری مطالبی بیان کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول