اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان فارس:

مهمترین مؤلفه اقتدار نرم، پلیس دانش‌بنیان است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان فارس گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان نیازمند اقتدار نرم هستیم که مهم‌ترین مؤلفه این اقتدار پلیس دانش‌بنیان است.

مهمترین مؤلفه اقتدار نرم، پلیس دانش‌بنیان است

سیروس سجادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برای داشتن اقتدار نرم در راستای پلیس دانش‌بنیان پنج محور از جمله فناوری اطلاعات، آموزش و دانش را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که لازمه تخصصی بودن نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: برای فعال کردن بحث پلیس دانش‌بنیان برای نخستین بار همایش فارس‌شناسی انتظامی در استان فارس با مؤلفه‌های تأثیرگذاری مانند جغرافیای سیاسی، اداری، اقتصادی، فرهنگی و طبیعی برگزار می‌شود.

مقام ارشد انتظامی استان فارس اضافه کرد: داشتن فرهنگ غنی اسلامی با حضور اساتید برجسته دانشگاه، مردم فهیم، تعامل بسیار خوب بین دانشگاه و پلیس و قطب علمی بودن، از جمله مؤلفه‌های انتخاب این استان برای برگزاری همایش بزرگ فارس شناسی انتظامی است.

سجادیان با بیان اینکه تحقیقات و دانش بالاترین جایگاه را در نیروی انتظامی دارد و 60 دفتر در این زمینه در کشور وجود دارد بیان کرد: در همایش فارس شناسی انتظامی 750 نفر دعوت می‌شوند که استانداران، فرمانداران، فرماندهان انتظامی و مدیران قضایی سه دهه اخیر از جمله افرادی هستند که در این همایش حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، همایش فارس شناسی انتظامی 11 بهمن ماه سال جاری در باشگاه فرهنگی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/خ۳۰/گ2000

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول