اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهید مصطفی احمدی‌روشن:

دانشمندان ایران را به کشوری پیشرفته در دنیا تبدیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مادر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: دانشمندان ایرانی با خودباوری می‌توانند ایران اسلامی را نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا به کشوری پیشرفته تبدیل کنند.

دانشمندان ایران را به کشوری پیشرفته در دنیا تبدیل می‌کنند

صدیقه سالاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه نشست با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: دانشمندان ایرانی با خودباوری قادرند ایران اسلامی را در بلندترین قله‌های پیشرفت و توسعه قرار داده و شعار ما می‌توانیم را بیش از پیش تحقق بخشند.

وی با اشاره به روز ملی شدن انرژی هسته‌ای تصریح کرد: دانشمندان ایران اسلامی امروز به غنی‌سازی سه درصد، 20 درصد و تامین سوخت راکتور تهران دست یافته‌اند و هم‌اکنون وظیفه همکاران مصطفی و کارکنان سازمان انرژی اتمی استمرار این راه است.

مادر شهید مصطفی احمدی‌روشن با بیان اینکه تمام زنجیره‌های سانتریوفوژی کشور تکمیل بوده و ایران به واسطه تلاش دانشمندان داخلی هیچ نیازی به دستگاه، اطلاعات و فناوری دیگر کشورها ندارد بیان کرد: همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است و ایران برای بیش‌تر از 20 درصد تلاش نمی‌کند، ما صلح‌طلب هستیم اما برای مسائل پزشکی و دارویی نیاز داریم که دانش هسته‌ای خود را افزایش دهیم و  برای ادامه این راه همه باید تلاش کنند.

وی تاکید کرد: شهدا برای عزت و سربلندی ایران عزیز جانشان را فدا کردند، جان شیرین‌ترین چیزی است که خداوند به بندگانش هدیه می‌بخشید، زمانی که شهدا عزیزترین چیزشان را برای انقلاب فدا می‌کنند این نشان‌دهنده اهمیت آرمان شهداست که باید همه ملت ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول