اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی استان زنجان

کارگاه التیام وضعیت عاطفی در زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه ویژه TOT التیام وضعیت عاطفی مشاورین و یادگیری مهارت‌های التیام مراجعان به همت بهزیستی استان زنجان برگزار شد.

کارگاه التیام وضعیت عاطفی در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان، این کارگاه تخصصی را ویژه روان‌شناسان و مشاوران باشگاه مدرسین ازدواج عنوان کرد و اظهار داشت: این کارگاه به مدت سه روز از 19 فروردین ماه سال جاری با حضور همه مدرسان استانی برگزار شد.

گل نساء آقامحمدی افزود: با برگزاری این کارگاه اهدافی چون ارتقای سلامت و کیفیت ازدواج و خانواده با دستیابی به ارتقای آگاهی و توانمندی مشاورین ازدواج و افزایش مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای مشاوران باشگاه مدرسان دنبال می‌شد.

وی با اشاره به گروه‌های هدف شرکت کننده در این کارگاه اظهار داشت: مشاوران و مدرسان مؤسسات غیر دولتی دارای مجوز از بهزیستی، کارشناسان پیشگیری شهرستان‌های تابعه و مدرسان پیش از ازدواج پایگاه‌های سلامت روان زنجان در این کارگاه حضور داشتند.

این مقام مسئول با تأکید بر انتقال آموخته‌ها و آموزش‌ها در این دوره توسط گروه‌های هدف به مراکز غیر دولتی و عامه مردم خاطرنشان کرد: عموم مردم باید نحوه مواجهه با شکست‌های عاطفی را بیاموزند و بتوانند بدون آسیب دیدن و احساس ناکامی و شکست دائمی به زندگی عادی خود برگردند.

وی همدلی و مهارت‌های گفت‌وگوی روانی، سالم‌سازی عاطفی، حسرت درمانی، رویا درمانی، بی‌وفایی، خیانت زناشوئی و همچنین سبب شناسی و درمان آن را از مهم‌ترین رئوس عنوان شده در این کارگاه برشمرد.

آقامحمدی در پایان یادآور شد در جامعه امروزی توجه به بهداشت روانی، فرا گرفتن مهارت‌های زندگی و آموختن روش‌های حل مسئله و مقابله با شکست‌های عاطفی می‌تواند تعادل‌بخش زندگی مردم باشد.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول