اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تجلیل از 50 دانش‌آموز زیرپوشش بهزیستی در هندیجان

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان محلی شهرستان و خانواده‌های دانش‌آموزان، مراسم تجلیل از 50 دانش‌آموز زیرپوشش بهزیستی در هندیجان انجام شد.

تجلیل از 50 دانش‌آموز زیرپوشش بهزیستی در هندیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان رئیس اداره بهزیستی هندیجان صبح امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی شهرستان که در محل این اداره با حضور خانواده‌های دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد: به دانش‌آموزان در جامعه باید ارج نهاد و انگیزه آنها را برای رسیدن به درجات تعالی و بالا تقویت کرد.

وی افزود: باید زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای آنها را با فراهم آوردن امکانات کوچک و بزرگ ایجاد کرده و به آنها بیش از پیش رسم آموختن را آموزش داد.

رئیس اداره بهزیستی هندیجان تصریح کرد: اداره بهزیستی این شهرستان در راستای ایجاد محیط آموزشی مطلوب‌تر برای یادگیری دانش‌آموزان مقاطع مختلف زیرپوشش این ارگان، همواره از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی ادامه داد: در همین راستا دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز باید تعامل و همکاری بیشتری با اداره بهزیستی منطقه داشته باشند.

به گفته ماشاالله مکتوفی در این شهرستان تعداد 865 نفر زیرپوشش بهزیستی قرار داشته و توسط این اداره خدمات می‌بینند.

وی اضافه کرد: این مراسم با حمایت بیش از پیش فرماندار و امام جمعه قابل ستایش هندیجان تدارک دیده شده و این جای بسی تقدیر و تشکر است.

رئیس اداره بهزیستی هندیجان خاطرنشان کرد: در آستانه سال جدید می‌توان با حمایت هر چند ناچیز از خانوارهای نیازمند، لبخند کوچکی را بر لب آنها مشاهده کرد.

وی بیان کرد: کمک به برادر نیازمند خود همواره از جمله مواردی است که در دین مبین اسلام بر آن تأکید مؤکدی صورت گرفته و در این راستا احادیث و روایات بسیاری نیز از ائمه و بزرگان نقل شده است.

مکتوفی عنوان کرد: پس باید بنا به وظیفه دینی و اسلامی هم که شده در راستای حمایت و دستگیری از نیازمندان در گوشه و کنار شهرمان برآییم.

وی در پایان نیز از حمایت و تعامل مضاعف شهروندان در جشن نیکوکاری امسال کمال تشکر را داشت.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول