اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد

تحقق 2800 شغل توسط بهزیستی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 2800 شغل توسط بهزیستی آذربایجان غربی در سال جاری تحقق یافته است.

تحقق 2800 شغل توسط بهزیستی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، راضیه خدادوست روز دوشنبه در بازدید از روند اجرای واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی خوی اظهار داشت: اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی در راستای اشتغال زایی به تعهدات خود عمل کرده و در این زمینه موفق به اشتغال زایی 2 هزار و 800 نفر در سال جاری بوده است.

وی افزود: این میزان اشتغال زایی بیش از تعهدات بوده است چرا که رقم تعهد ایجاد اشتغال در استان توسط بهزیستی یک هزار و 300 نفر بود.

خدادوست از واگذاری یک هزار و 100 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر به مددجویان استان خبر داد و گفت: این واحدها بر اساس تفاهم‌نامه بین اداره کل بهزیستی و مسکن و شهرسازی استان با زیربنای 70 و 85 متر‌مربع احداث شده است.

این مسئول با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده برای این واحدها تصریح کرد: اداره بهزیستی استان برای احداث این واحدها 200 میلیون ریال تسهیلات دولتی و 40 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در اختیار مددجویان زیر پوشش اختصاص داده است.

وی از واگذاری این واحدها در سال آینده به مددجویان خبر داد و اضافه کرد: از تعداد 4 هزار و 200 نفر متقاضی مسکن در استان، امسال یک هزار و 110 نفر در دو ماه آینده صاحب مسکن می‌شوند.

خدادوست در ادامه میزان مشارکت‌های مردمی در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: میزان مشارکت‌های مردمی در سال جاری 34 درصد بود که به صورت نقدی و غیر نقدی بودند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بهزیستی استان امسال علاوه بر انجام وظایف محوله با توجه به شعار توانمند‌سازی، گام بلندی در راستای توانمندسازی اجتماعی مددجویان و افراد زیرپوشش برداشته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول