اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی گیلان خبر داد

فعالیت اورژانس 123 بهزیستی گیلان در نوروز 91

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی گیلان از فعالیت اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی استان در ایام نوروز 91 خبر داد.

فعالیت اورژانس 123 بهزیستی گیلان در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت کیانوش کوچکی‌نژاد ظهر امروز در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی استان با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی گیلان اظهار داشت: فعالیت این اورژانس برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه اقدام‌های لازم در این راستا صورت گرفته است تصریح کرد: اورژانس اجتماعی در تمام اوقات شبانه‌روز عید نوروز فعال است.

این مسئول حوزه فعالیت این اورژانس را برشمرد و تصریح کرد: در صورتی که اورژانس با مواردی از آسیب‌های اجتماعی نظیر خودکشی، کودک آزاری، خشونت‌های خانگی و... در ایام عید مواجه شود و یا شهروندان با خط تلفن 123 اورژانس تماس بگیرند نسبت به موضوع رسیدگی می‌شود.

وی درباره ساماندهی متکدیان بیان داشت: در این زمینه نهادها و سازمان‌های دیگر باید فعالیت کنند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه بهزیستی متولی ساماندهی بیماران روانی مزمن، سالمندان بلامکان و کودکان کار است تصریح کرد: اگر چنین افرادی در شهرها باشند با هماهنگی مراجع قضایی بهزیستی وارد عمل می‌شود و اقدام‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی از فعالیت مهدهای کودک با نظارت بهزیستی استان از 5 فروردین 91 خبر داد و افزود: تمام مراکز شبانه‌روزی بهزیستی شامل دولتی، خصوصی و خیریه مانند مراکز توانبخشی که از معلولان نگه‌داری می‌کنند باز هستند.

مدیر کل بهزیستی گیلان خاطر نشان کرد: بهزیستی استان در تمام ایام عید کشیک شبانه‌روزی مدیریت را برقرار می‌کند تا در صورت لزوم و یا بروز بحران نسبت به هماهنگی‌های لازم اقدام کند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول