اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال عدم اختصاص کالابرگ‌های غیرنقدی به معلولان صورت گرفت

تجمع 50 معلول اصفهانی مقابل بهزیستی اصفهان

خبرگزاری فارس: تجمع 50 معلول اصفهانی مقابل بهزیستی اصفهان به دنبال عدم اختصاص کالابرگ‌های غیرنقدی به معلولان صورت گرفت.

تجمع 50 معلول اصفهانی مقابل بهزیستی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش‌ازظهر امروز حدود 50 نفر از معلولان اصفهانی با تجمع خود مقابل بهزیستی اصفهان اعتراض خود را نسبت به عدم اختصاص کالابرگ‌های غیر‌نقدی برای ایام مختلف سال به این افراد نشان دادند.

یکی از معلولان حاضر در این تجمع با اشاره به دلیل تجمع خود در مقابل بهزیستی اظهار داشت: هر ساله معلولان از طرف بهزیستی کالابرگ غیر‌نقدی برای ماه رمضان، ویژه ایام نوروز، کارت سوخت و تسهیلات رفاهی مانند این موارد دریافت می‌کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از دو سال گذشته تاکنون معلولان از وجود این مزایا بی‌بهره بوده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز با توجه به عدم پرداخت این مزایا به معلولان در سال جاری تعدادی از این افراد مقابل بهزیستی اصفهان واقع در خیابان آپادانا تجمع کرده‌اند.

این فرد با اشاره به اینکه کالابرگ‌های غیرنقدی به معلولان دو سال است که به آنها پرداخت نمی‌شود، تصریح کرد: نبود بودجه از دلایل ارائه شده از سوی مسئولان برای عدم پرداخت این مزایا به معلولان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه معلولان در اولویت‌های مسئولان فراموش شده‌اند، ادامه داد: حتی وام ازدواج که اعلام شده بود که به معلولان آسیب نخاعی به میزان چهار میلیون تومان اختصاص می‌یابد پس از دو سال تصویب و قطعی شدن به هیچ یک از معلولان پرداخت نشده است.

این معلول اصفهانی با اشاره به اینکه بهزیستی بودجه‌های محدودی دارد، تاکید کرد: فراموش شدن اقشار ضعیف مانند معلولان موجود در جامعه راحت‌تر و بی‌دردسر‌تر است اما معلولان به عنوان افراد توانمند جامعه باید مورد حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول