اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

7 هزار قزوینی با معرفی ادارات کاریابی صاحب شغل شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: هفت هزار نفر با معرفی ادارات کاریابی در این استان صاحب شغل شدند.

7 هزار قزوینی با معرفی ادارات کاریابی صاحب شغل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین علی ایمانی عنوان کرد: در سال 90، هفت هزار و 215 نفر با معرفی مؤسسه‌های کاریابی به بنگاه‌های مختلف اقتصادی در واحدهای تولیدی مشغول به کار شدند.

ایمانی ادامه داد: در سال گذشته، 17 هزار و 698 نفر جویای کار برای یافتن شغل در 14 کاریابی فعال استان قزوین ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 16 هزار و 571 فرصت شغلی در کاریابی‌ها به ثبت رسید، اظهار کرد: از به کار گماردگان یاد شده یک هزار و 939 نفر را بانوان و پنج هزار و 276 نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، بیشترین آمار به به کار گماردگان کاریابی‌ها را مربوط به شهرستان البرز با سه هزار و 971 نفر خواند و گفت: قزوین نیز با یک هزار و 600 نفر در رده دوم قرار دارد.

ایمانی، به کار گماردگان معرفی شده از سوی کاریابی‌ها در شهرستان آبیک را یک هزار نفر، تاکستان 744 نفر و بویین‌زهرا را نیز 308 نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری دولت در حوزه اشتغال ایجاد 5/2 میلیون فرصت شغلی در سال جاری است، بیان کرد: در همین رابطه هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های اجرایی برای تحقق تعهدات اشتغال خود در سال 91 که به زودی از سوی کارگروه اشتغال کشور اعلام می‌شود، به انجام رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآور شد: حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی و توسعه اشتغال در بخش کشاورزی که مورد توجه جدی دولت خدمتگزار قرار دارد، امسال در دستور کار این دستگاه است.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول