اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های گلستان:

دانشگاه‎ها مقالات علمی را به حمایت از تولید ملی جهت دهند

خبرگزاری فارس: رئیس استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان گفت: دانشگاه‎ها می‎توانند بخشی از مقالات علمی و پایان‎نامه‎های دانشجویی را به حمایت از تولید ملی جهت‎دهی کنند.

دانشگاه‎ها مقالات علمی را به حمایت از تولید ملی جهت دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام حسنعلی مازندرانی در جمع استادان گرگان اظهار داشت: در دانشگاه‎ها باید نسبت به شعار سال توجه بیشتری شود و پیام مقام معظم رهبری در فضاهای آموزشی واقعا باید حالت کاربردی به خود بگیرد.

وی با تصریح اینکه می‎توان در شورای دانشگاه‎ها بحث تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مطرح کرد و با اساتید و دانشجویان در این‎باره به بحث و تبادل‎نظر پرداخت عنوان کرد: دانشگاه‎هایی که با صنایع و سرمایه‎گذاران ارتباط دارند می‎توانند همایش‎های علمی با محوریت شعار سال برگزار کنند.

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های گلستان بیان داشت: تشکیل کمیته تخصصی از اساتید، سرمایه‎گذاران و مسئولان دولتی در دانشگاه‎های مرتبط نیز بسیار مؤثر است.

مازندرانی یادآور شد: دانشگاه‎ها بهترین گزینه در ترویج فرهنگ‎سازی استفاده از محصولات داخلی هستند.

وی ابراز داشت: کرسی‎های آزاداندیشی فرصتی برای انتقال اندیشه در استفاده از تولیدات ملی است.

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های گلستان تاکید کرد: اگر واقعا می‎خواهیم به استقلال واقعی در تمام مسائل به ویژه مسائل اقتصادی برسیم باید به آنچه داریم بسنده و افتخار کنیم و در راستای بالا بردن کیفیت آن بکوشیم.

مازندرانی متذکر شد: همه ما باید نسبت به استفاده از محصولات داخلی در بیان و عمل نشان دهیم که به اجناس ایرانی افتخار می‎کنیم.

 

این مسئول افزود: اساتید دانشگاه در فضای آموزشی می‎توانند دیگران را تشویق به استفاده از محصولات داخلی کنند نه اینکه اگر کسی از محصولات داخلی استفاده کند او را تحقیر کنند و بگویند که از آرم و نشان بین‎المللی آن‎چنانی برخوردار نیست.

وی در پایان اذعان داشت: همه ما در هر شغل و جایگاهی که هستیم می‎توانیم در صحنه‎های مختلف نسبت به امری که از سوی نایب امام زمان (عج) بر آن تاکید شده جامه‌ی عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول